Accountmanagement heeft als schakel tussen demand en supply een sleutelpositie binnen de facilitaire dienstverlening. Goed ingericht accountmanagement geeft de mogelijkheid om de rol van adviseur en business partner stevig in te vullen. Het gaat dan meer om het leveren van toegevoegde waarde dan om het uitvoeren van diensten. Het is de kunst om zodanig in gesprek te zijn met klanten dat een dialoog ontstaat.
Programma
Deze training van één dag gaat in op het denken in business cases, het adviseren, het leveren van toegevoegde waarde en het omgaan met weerstand. De training bestaat uit een theoretisch deel, beslaat relevante methoden en modellen en heeft ruime aandacht voor de interactie, bijvoorbeeld in de vorm van rollenspellen.
Doelgroep
Een training voor startende accountmanagers die of meer willen groeien in hun rol of die in een nieuw gecreëerde functie terecht gekomen zijn.
Event informatie
Bedrijf: Hospitality Group
Datum: 07 juni 2016Inschrijven voor: 06 juni 2016
Type event: Seminar
Doelgroep: Professionals
Locatie: Amersfoort