Simon Nieuwkoop (Gemeentesecretaris): “De klant van gisteren is niet meer de klant van vandaag. Als gemeente moet je hier goed op in spelen en samen met je klant mee veranderen.”
Alle gemeenten in Nederland hebben de afgelopen jaren fikse uitdagingen voor hun kiezen gehad. Voor een groot deel zelfs dezelfde. De gemeente Tholen heeft zich hard ingezet om de dienstverlening richting haar klanten naar een hoger niveau te tillen. Dit hebben zij als organisatie met elkaar en met de hulp van Möbius gedaan.
"Wij zijn ervan overtuigd dat we een mooi resultaat hebben neergezet dat we vol trots willen delen met anderen, maar waarbij we ook in gesprek willen raken met anderen, om zo te leren van elkaars ervaringen. Dit zullen wij doen op het seminar 'Tholen, de blik vooruit!' op donderdag 17 maart."
Wij kijken er alvast naar uit om u te mogen verwelkomen en er samen een interessante en leerzame dag van te maken!
Tholen, de blik vooruit!
PROGRAMMA
12.30 Ontvangst
13.00 Welkomstwoord
door Simon Nieuwkoop, Gemeentesecretaris gemeente Tholen
13.15 'Gemeentelijke dienstverlening zoals bij de warme bakker!'
door Pierre van den Kieboom, Directeur Samenleving en tevens opdrachtgever van Programma Dienstverlening, en Wessel-Jan Fijnvandraat, Directeur Möbius
14.00 Workshops
16.00 'Een digitale samenleving, hoe Estland als geen ander digitalisering heeft omarmd'
door Patrick Nelen, Programmamanager Dienstverlening gemeente Tholen
16.25 'Tholen, de blik vooruit'
door Simon Nieuwkoop, Gemeentesecretaris gemeente Tholen
16.50 Afsluitend woordje
door Ger van de Velde-de Wilde, Burgemeester gemeente Tholen
17.00 Afsluitend drankje
Event informatie
Bedrijf: Möbius
Datum: 17 maart 2016Inschrijven voor: 16 maart 2016
Type event: Seminar
Doelgroep: Managers
Locatie: Tholen