Ooit nagedacht over de strategische vraagstukken waar een museum zich mee bezig houdt? Onderzoek samen met onze consultants op 7, 8 en 9 oktober wat de beste strategie is voor het Stedelijk Museum.
Dit is jouw kans om in drie dagen het verschil te maken bij een échte cliënt met een actueel en complex probleem.
Voor wie?
- Je zit in het 3e jaar van je Bachelor of bent met je Master of PhD bezig
- Je houdt van werken in teams
- Je zoekt graag naar creatieve oplossingen
- Je spreekt vloeiend Nederlands
Wat staat er op het programma?
Tijdens de business course ben je voor drie dagen een McKinsey consultant. Je ontdekt:
- Wie we zijn: proef de sfeer van ons kantoor en leer onze mensen beter kennen
- Wat we doen: ondervind hoe het is om een creatieve oplossing te vinden voor een complex vraagstuk
- Hoe we werken: maak mee hoe het is om met een divers team voor een echte cliënt te werken
Het programma begint op woensdag 7 oktober in de middag en is afgelopen op vrijdag 9 oktober rond 18.00 uur. Het gehele programma vindt plaats op ons kantoor in Amsterdam en bij het Stedelijk Museum. Voor overnachting wordt door ons gezorgd.
Meld je vóór 27 september hier aan door je CV en cijferlijsten (VWO en WO) te uploaden op onderstaande link
Je hoort uiterlijk 2 oktober of je bent geselecteerd.
Vragen? Neem contact op met Jet Schoonderbeek op 020 – 558 5386
of jet_schoonderbeek@mckinsey.com
Event informatie
Bedrijf: McKinsey & Company
Datum: 07 oktober 2015Inschrijven voor: 27 september 2015
Type event: Business Course
Doelgroep: Topstudenten