Onder het mom 'wegens succes verlengd' zal binnenkort de 5e editie van de semi-jaarlijkse ontbijtsessie gaan plaatsvinden. Op het programma voor deze sessie staan twee Pecha Kucha's over respectievelijk Behavioral Risk Management en Lean Risk Management, en een boekpresentatie van Henk-Jelle Reitsma zijn nieuwe boek: 'Het IKEA-effect'!
Pecha Kucha: BRM
Als introductie op de presentatie van zijn boek over psychologische valkuilen van ons denken, doen en laten, zal Henk-Jelle Reitsma een boekje open doen over vernieuwende en leerzame inzichten op het gebied van Behavioral Risk Management.
De presentatievorm Pecha Kucha - bestaande uit een diavoorstelling van 20 afbeeldingen, elk 20 seconden getoond - dwingt tot een creatief en to-the-point presentatie, waarmee alle ingrediënten voor een interessante en leerzame sessie aanwezig zijn.
Pecha Kucha: Lean Riskmanagement
Na de daadwerkelijke boekpresentatie en uitreiking aan alle deelnemers, zullen Jeroen Kriele en Nizar Es-Skali een Pecha Kucha geven over Lean & Riskmanagement. Met hun kennis en ervaring op het gebied van Finance & Risk, belooft ook deze presentatie een hoop vernieuwende inzichten te geven.
Ontbijtsessie
Twee maal per jaar organiseert Solid Professionals een ontbijtsessie voor haar cliënten en relaties, waar in een open en ongedwongen setting onderwerpen worden aangestipt op het gebied van inhoud (Risk & Finance) en uitvoering (Project & Program Management). De doelgroep beslaat primair (senior) management en adviseurs binnen de Finance & Risk kolommen van diverse industrieën.
Je bent van harte uitgenodigd om deel te nemen!
Iedere ontbijtseminar heeft eenzelfde programma-indeling:
8.45 uur: Ontbijt, ontvangst en welkom
9.30 uur: Presentatie I en korte discussie
10.00 uur: Presentatie II en korte discussie
10.30 uur: Koffie, uitloop
Inschrijven
Wil je deelnemen aan de ontbijtsessie, meld je dan aan via ebertknol@solidprofessionals.nl
Event informatie
Bedrijf: Solid Professionals
Datum: 21 mei 2015Inschrijven voor: 20 mei 2015
Type event: Inhousedag
Doelgroep: Cliënten en Relaties