Customer Centric DNA Awards 2013
Voor alweer het derde achtereenvolgende jaar organiseren BearingPoint en TNS NIPO de Customer Centric DNA Awards (CCDNA). Dit jaar zullen op 18 April op Kasteel de Wittenburg te Wassenaar de meest Customer Centric bedrijven van Nederland bekend gemaakt worden. Het thema van de dag is "Digital".
Wie zet zijn klant het meest centraal?
Ook in 2013 gaan de Customer Centric DNA Awards naar die bedrijven die er dit jaar het best in slagen de klant centraal te zetten in hun klantcontact. Wat de Customer Centric DNA Awards zo uniek maakt, is dat de jury bestaat uit… de consument zelf! TNS NIPO doet een uitgebreid onderzoek naar de customer centricity van een groot aantal bedrijven. Op basis van klant evaluaties brengen wij u de stem van de klant! Dit jaar is er een nieuwe branche toegevoegd: de publieke sector. Hierdoor reiken wij dit jaar in maar liefst 11 industrieen een award uit!
De 6 experience dimensies van CCDNA geven een gedetailleerd beeld van de bedrijven waar klantbeleving hoog in het vaandel staat. Elementen zoals proces en medewerkers performance, consistentie van de dienstverlening en experience, webcare, mond-tot-mond aanbevelingen en vertrouwen worden systematisch onderzocht in de verschillende industrieën en vormen zo de basis voor de Customer Centric DNA Awards.
Aanmelden
Aanmelden voor het event kan via deze pagina.
Zie ook de gerelateerde berichten m.b.t. het event in de voorgaande jaren:
BearingPoint: Winnaars Customer Centric DNA Awards 2012
BearingPoint: Winnaars Customer Centric DNA Awards 2011
Event informatie
Bedrijf: BearingPoint
Datum: 18 april 2013Inschrijven voor: 17 april 2013
Type event: Seminar
Doelgroep: Professionals