Ben jij nieuwsgierig wat jouw invloed kan zijn op het verbeteren van de klantbeleving? Wil je weten hoe je ervoor kunt zorgen dat jij de klant centraal blijft stellen? Zet je schrap voor een inspirerende reis door de wereld van klantbeleving op de speciale ontbijtsessie MeetUp van Mobilee management & advies!
Tijdens deze MeetUp nodigen we je uit om je eigen gedrag en het effect hiervan op anderen onder een vergrootglas te leggen. We gaan aan de slag met enkele oefeningen met betrekking tot de perfecte klantbeleving. Het doel is elkaar inspireren en samen leren. Neem dus vooral al jouw vragen, voorbeelden, kennis en ervaringen mee! Wat kun jij en wat kan jouw team doen om de klantbeleving te verbeteren? Hoe zorg je dat deze mindset gedragen wordt door hele organisatie?
- Datum: donderdagochtend 7 maart;
- Locatie: Creative Valley, Orteliuslaan 7 in Utrecht (goed bereikbaar met het OV of gratis parkeren bij de P&R);
- Tijd: 8:00-10:00 uur. Inloop vanaf 7:30 uur.
- Aanmelden: via het formulier hieronder. Inschrijven is gratis echter er is een beperkt aantal plekken beschikbaar dus wees er snel bij!
Naast inspiratie kun je volop netwerken onder het genot van een lekker ontbijt op kantoor. Schuif jij aan? De koffie staat klaar en we maken je gekookte eitje precies zoals jij zou willen. Geef je snel op en vul het aanmeldformulier in want het aantal plekken is beperkt.
Je ontvangt een bevestiging en verdere details per e-mail. Creative Valley heeft voldoende werkplekken beschikbaar dus mocht je het praktisch vinden om bij ons op kantoor te blijven, geef dit dan aan in het aanmeldformulier.
Event informatie
Bedrijf: Mobilee
Datum: 07 maart 2024Inschrijven voor: 07 maart 2024
Type event: Seminar
Doelgroep: Professionals
Locatie: Utrecht