BPC implementeert sales excellence bij Florius

05 januari 2009 Consultancy.nl

Hypotheekaanbieder Florius heeft een samenwerking afgesloten met The Brown Paper Company (BPC). BPC adviseurs gaan "de werkwijze van Florius accountteams optimaliseren" met als doel om Florius intermediairs in de markt beter te bedienen dan concurrenten.

ABN Amro dochteronderneming Florius is onlangs uitgeroepen tot winnaar van de 'Gouden Spreekbuis 2008' én 'Hypotheekproduct van het jaar 2008'.

Value-based billing

Florius en BPC hebben in de samenwerking afgesproken om value-based billing toe te passen. The Brown Paper Company laat zich dus op basis van de behaalde operationele resultaten afrekenen."Deze ondernemende manier van werken spreekt Florius zeer aan" aldus een woordvoerder van Florius.

BPC in de financiele dienstverlening

Het adviesbureau past haar 'brown paper' methode bij verschillende klanten in de financiele dienst-verlening, waaronder ABN Amro, Aon, ING, Achmea, Rabobank, Interpolis en Jaap.nl. BPC diensten richten zich op o.a. sales excellende, lean bedrijfsvoering, Business Process Outsourcing.