Solving Efeso koopt innovatie adviesbureau Intuition
Solving Efeso, een internationaal management consultancy, heeft Intuition gekocht. Intuition is een nicheconsultancy dat zich gespecialiseerd heeft in merk- en innovatiestrategie. De firma is gevestigd in Parijs en werkt voor toonaangevende FMCG-bedrijven als Unilever, Cartier, Dior, Coca Cola en Absolut Vodka. Intuition werd in 2000 opgericht en beschikt over een netwerk van meer dan 2,000 strategie- en marketingexperts. De financiële details van de transactie zijn niet bekendgemaakt.
Solving Efeso, van oorsprong een Frans adviesbureau, heeft wereldwijd circa 20 kantoren op vier continenten. Het Nederlandse kantoor van Solving Efeso is gevestigd in Den Bosch.
“Succesvolle bedrijven zullen diegene zijn die alle groeimotoren tegelijkertijd weten te heractiveren, vanuit een ambitieuze en inspirerende visie naar excellente uitvoering. Een andere cultuur, competenties die aanvullend zijn ten opzichte van de onze, een vergelijkbare praktische benadering en onze gedeelde ervaring dat klantteams “empowered” moeten worden: genoeg redenen om Intuition in Solving Efeso te integreren”, zei Filippo Mantegazza, president van Solving Efeso.
Jolanta Bak, oprichter en CEO van Intuition, voegde daaraan toe: “Het combineren van visie met een solide business approach, het fuseren van linker- en rechterhersenhelften: dat is de logica voor ons om tot de Solving Efeso-groep toe te treden.”