Pentascope CEO Joris Scheepens vol vertrouwen
Pentascope CEO Joris Scheepens is vol vertrouwen over 2010
"In juni vorig jaar heb ik de stap naar Pentascope gemaakt, ik ben als een blok gevallen voor dit bedrijf en dat is alleen maar heviger geworden. Een prachtige club mensen onder een heel mooi merk."
"Er zijn ongelooflijk veel goede plannen en ideeën in organisaties over hoe het beter kan. En die stroom blijft maar aanzwellen. Zelf was ik ooit ook zo'n ideeënman. Maar de bottlenecks ontstaan in de volgende stap: het omzetten van mooie woorden in concrete daden en resultaten. Dat is veel moeilijker en daarom veel leuker. Dat gaat over hoe je de veranderdoelen waarmaakt, samen met mensen in organisaties die hun eigen verhaal en achtergrond hebben. Pentascope is zo'n leuk bedrijf omdat wij al die goede ideeën en plannen gebruiken als de brandstof om onze klanten daadwerkelijk vooruit te helpen".
"Werken aan verbetering is een mooie missie, veel leuker dan praten over verbetering. Maar het is ook weerbarstig en uitdagend. Er is naar mijn idee geen ander bedrijf dat zo puur gemotiveerd is door het willen implementeren van veranderingen, en dus het echt bijdragen aan verbetering, als wij dat zijn. Daarin hebben we 20 jaar ervaring, steeds met een duidelijke focus op implementeren en met uitstekende professionals die het vak in alle facetten beheersen. Het is een feest om daar onderdeel van te zijn."
"In de eerste maanden van mijn aanstelling hebben we de tijd genomen om het huis op orde te brengen. Nu groeien we alweer gestaag, onze klanten weten ons goed te vinden en dat geldt ook voor nieuwe relaties. Uit onderzoek van het blad Management Team bleek dat wij in de markt als nummer 1 worden gezien als het gaat om de verhouding prijs/kwaliteit. Een geweldige opsteker. Zeker in een tijd waarin ook kritisch naar de toegevoegde waarde wordt gekeken. We hebben de frisse wind die door Pentascope waait ook zichtbaar gemaakt in ons merk."