Ron van der Jagt vertrekt als Partner bij Boer & Croon
Ron van der Jagt, Practice leader van de adviesgroep Reputatie & Communicatie, vertrekt na 8 jaar bij adviesbureau Boer & Croon. Hij vertrekt per 1 januari 2012 en heeft nog niet bekendgemaakt wat hij na Boer & Croon gaat doen. Ron van der Jagt is tevens voorzitter van Logeion, dé beroepsvereniging voor Nederlandse communicatieprofessionals. Zijn vertrek bij Boer & Croon heeft geen gevolgen voor zijn voorzitterschap.
Bij Boer & Croon was van der Jagt onder meer verantwoordelijk voor het vakgebied Reputatie & Communicatie en voor opdrachtgevers als Achmea, AkzoNobel, BMW, Heijmans, KLM, KPN, NS, TNT en Unilever alsook publieke organisaties in de watersector, de woningcorporatiesector en de wereld van onderwijs en wetenschap.
Nieuwe stap nog onbekend
De Boer & Croon partner weet nog niet wat hij vanaf begin 2012 gaat doen. Van der Jagt: "Ik kan daar nog niet te veel over zeggen, want dat weet ik nog niet zeker. Maar ik heb verschillende opties. Nu ik alles inmiddels keurig heb overgedragen, geef ik mezelf in november en december twee maanden vakantie cadeau, om in alle rust en vrijheid een keuze te kunnen maken."
Over Ron van der Jagt
Ron van der Jagt (1965) studeerde HEAO Communicatie in Utrecht en volgde later executive opleidingen aan de Erasmus Universiteit Rotterdam/ Rotterdam School of Management, de Academie voor Management / Rijksuniversiteit Groningen en Harvard Business School. Van 1993 tot 2004 is hij werkzaam geweest bij Bikker. Eerst als senior adviseur, daarna als algemeen directeur. Sinds begin 2004 is hij werkzaam als partner bij Boer & Croon Corporate Communication, de communicatie-adviestak van het adviesbureau. Van der Jagt is gespecialiseerd in reputatiemanagment, corporate communicatiestrategie en de positionering van ondernemingen en hun bestuurders. Naast zijn werk bij Boer & Croon is hij bestuurslid van de Beroepsvereniging voor Communicatie (BvC) en de Vereniging voor Strategische Beleidsvorming (VSB). Tevens is Ron van der Jagt auteur van het boek ‘Corporate reputatiemanagement - Bouwen aan vertrouwen in het transparantietijdperk.