Hay Group gaat Marketing Managers trainen met NIMA

03 augustus 2011 Consultancy.nl

Hay Group en NIMA slaan vanaf september 2011 de handen ineen. Het wereldwijde organisatieadviesbureau en het Nederlands Instituut voor Marketing gaan hun kennis en ervaring op het gebied van (commercieel) management delen. Specifiek voor marketing managers biedt Hay Group masterclasses en managementtrainingen aan. NIMA ontwikkelt expert classes in samenwerking met Hay Group op het gebied van marketing en organisatie.

Versterking
De ledenorganisatie NIMA biedt een platform aan marketeers ter versterking van hun marketingkennis, vaardigheden en netwerk. Door de samenwerking met Hay Group kan NIMA nu ook specifieke kennis op het gebied van organisatiemanagement delen met haar leden. Hay Group kan NIMA hierbij helpen door het specifieke aanbod van haar ervaring en expertise ter beschikking te stellen over de methodologiëen die Hay Group gebruikt om de sales- en marketingprestaties binnen bedrijven te helpen verbeteren.

Trainingsaanbod en kennisuitwisseling
Hay Group neemt vanaf september onder andere deel aan het trainingsaanbod dat NIMA haar leden biedt. Dit aanbod zal voornamelijk liggen op het vlak van leiderschap, organisatie-inrichting, performance management, competentie management en management development. Daarnaast zal Hay Group haar kennis en ervaring door specifieke masterclasses met de NIMA leden delen.

Over Hay Group
Hay Group is een wereldwijd organisatieadviesbureau. Samen met het management van organisaties maken we de strategie concreet. We ontwikkelen talent, zorgen dat mensen effectiever werken en dat ze gemotiveerd zijn om optimaal te presteren. Met ruim 2.600 mensen, werkzaam in 85 kantoren in 47 landen, werkt Hay Group voor ruim 7.000 internationale bedrijven en organisaties. Ruim 60 jaar staan wij bekend om ons gedegen onderzoek en het grondige karakter van ons werk. We geven klanten een vernieuwende kijk op de eigen organisatie, een efficiënte aanpak en duurzame resultaten. In het Nederlandse kantoor in Zeist werken ruim 170 medewerkers.

Over NIMA
Het Nederlands Instituut voor Marketing (NIMA) stimuleert marketeers in duurzaam markt- en klantgericht ondernemen. Dit doen we door als kennisplatform marketeers te faciliteren in het versterken van hun marketingkennis, vaardigheden en netwerk. En door als keurmerk standaarden te zetten voor marketeers om de kwaliteit van het vak marketing te borgen.