TCS Amsterdam Marathon krijgt nieuwe merkidentiteit
Laatste nieuws
-
Atos en Siemens maken €100 miljoen extra vrij voor digitale innovatie
-
Transformationeel leiderschap nodig voor blijvend concurrerend vermogen
-
First Consulting: de stap naar een volwassen Business Intelligence capability
-
Een werkdag van Koen de Ridder, adviseur | onderzoeker bij B&A
-
Centric langer hoofdsponsor van Nederlandse wielerbond KNWU
-
Redmore Group volgens DPO Matthijs Onder de Linden klaar voor AVG
-
Nederland heeft zesde grootste pensioenkapitaal ter wereld
-
Vernieuwing van kritische infrastructuur nodig voor waarmaken energietransitie
-
Novius-raamwerk voor businessanalyse bundelt methoden en technieken
-
Bright & Company trekt Arnoud Landlust en Marthe van der Molen aan
De 39ste editie van de TCS Marathon is in aantocht. Op zondag 19 oktober rennen 42.500 lopers uit 80 landen welgeteld 42,195 km. Om de naamsbekendheid van de grootste marathon van Nederland te vergroten werd onlangs een nieuwe merkidentiteit gepresenteerd. Thema is ‘Superheroes’ en belicht de passie en doorzettingsvermogen van de lopers.
IT-dienstverlener Tata Consultancy Services (TCS) heeft samen met sportevenementenorganisator Le Champion een nieuw merkconcept ontwikkeld dat de naam ‘Superheroes’ draagt. Volgens het concept is iedereen een superheld, en in staat tot bovenmenselijke prestaties. Eenieder kan zijn grenzen verleggen om anderen en zichzelf te inspireren en verbazen.
‘Superheroes’
Het concept is gericht op het vergroten van de naamsbekendheid en reputatie van de marathon, die langs de mooiste plekjes in Amsterdam loopt. Het snelle, vlakke parcours daagt de deelnemers uit om alles van zichzelf te geven, en haast tot superhelden te verworden. Iedereen vertelt zijn eigen verhaal, en rent tegelijkertijd voor onderzoek voor het VUmc Cancer Center Amsterdam. Het gaat dus niet slechts om persoonlijke prestaties, want een superheld haalt alles uit zichzelf voor anderen. De promotie voor de nieuwe merkidentiteit ‘Superheroes’ zal via social media en billboards lopen. Met de opbrengsten van de TCS Amsterdam Marathon kan het VUmc CCA blijven investeren in toponderzoek en in de meest geavanceerde diagose- en behandelingsapparatuur.
Tata Consultancy Services
“De TCS Amsterdam Marathon creëert elk jaar weer een geweldige, positieve sfeer en laat duizenden ontroerende en inspirerende herinneringen na bij zowel deelnemers als toeschouwers. Met dat besef hebben we het Superheroes concept ontwikkeld. We geloven dat er in iedereen een superheld schuilt die de dagelijkse kaders kan doorbreken en zichzelf en zijn omgeving verbaast en inspireert met zijn prestaties. De TCS Amsterdam Marathon is het ultieme podium om je diepste overtuigingen te demonstreren”, aldus Amit Kapur, Regional Director & Head van TCS Benelux.