Managementboek van RedFoxBlue partner genomineerd
Het boek ‘Cross Channel Excellence' van RedFoxBlue managing partner Mike Hoogveld is opgenomen in de longlist voor het ‘Managementboek van het Jaar 2013’. Het boek beschrijft op een praktische manier hoe een multichannel aanpak op een optimale manier kan worden geïmplementeerd en gemanaged. De winnaar van de award wordt op donderdag 18 april 2013 bekendgemaakt tijdens het Managementboekengala in de Rode Hoed, Amsterdam.
De prijs ‘Managementboek van het Jaar’ wordt sinds 2003 jaarlijks uitgereikt aan het meest ‘bijzondere’ managementboek. Selectiecriteria zijn o.a. relevantie voor managers, toegankelijkheid, leesbaarheid, kwaliteit van de argumentatie en wetenschappelijke onderbouwing.
Vorig jaar werd ‘Cross Channel Excellence' ook genomineerd voor de PIM Marketingliteratuurprijs 2012, een prijs voor het meest vernieuwende marketingboek. De prijs werd uiteindelijk gewonnen door het boek 'Transformeren om te overleven' van Herman Toch.
In een interview met Adformatie vertelt Hoogveld meer over zijn boek 'Cross Channel Excellence':
Over Mike Hoogveld
Mike Hoogveld is managing partner bij RedFoxBlue en ruim 15 jaar actief op het raakvlak van marketing en sales. Hij is beëdigd register marketeer en een veel gevraagd spreker, auteur en consultant. Hij is specialist in het ontwerpen en implementeren van cross channel aanpakken en de daarbij horende integratie van marketing en sales strategieën, structuren, systemen en processen. Daarnaast verricht hij als promovendus wetenschappelijk onderzoek naar succesfactoren in cross channel management.