Drie zakelijke dienstverleners gaan samen verder als GO Company

21 december 2022 Consultancy.nl 2 min. leestijd
Meer nieuws over

Drie partijen actief in de zakelijke dienstverlening – T-MC, iT-MC en GO Academy – gaan onder één naam verder: GO Company. Door de samensmelting ontstaat een advies-, IT- en trainingsbureau met ongeveer 40 medewerkers, gespecialiseerd in continu verbeteren en het laten excelleren van mensen.

“GO Company (GO staat voor ‘Get Organised’) helpt organisaties bij het verbeteren van hun resultaten”, vertelt Fons Gieles, Managing Partner van GO Company. “Dit doen we door de processen bij onze klanten zo te organiseren en ondersteunen dat ze allemaal bijdragen aan het realiseren van een hogere klanttevredenheid, meer werkplezier bij medewerkers en betere financiële resultaten.”

Het bureau uit Woerden en Tilburg levert diensten op het gebied van consultancy, software en trainingen. “Hierdoor kunnen we onze klanten een multidisciplinaire propositie bieden.”

Drie zakelijke dienstverleners gaan samen verder als GO Company

GO Company is al meer dan 25 jaar gespecialiseerd in businesstransformatie, interimmanagement, het continu verbeteren van bedrijfsprocessen en projectmanagement.

Ook heeft het bureau een eigen Academy die zich toelegt op trainingen voor procesmanagement, met een focus op de lean-, agile- en scrum-methodologieën. De Academy van GO Company is internationaal geaccrediteerd lean-opleider, aangesloten bij het zogeheten Lean Competency System.

De software van GO Company helpt klantgerichte afdelingen met de planning en uitvoering van werkzaamheden. “Onze software geeft in één applicatie snel overzicht van alle klantverzoeken en de bijbehorende taken. Hierdoor kunnen klanten sneller en beter worden geholpen”, zegt Barend Cnossen, Chief Technology Officer van GO Company.

De tool, die onder andere wordt gebruikt door partijen in de financiële en juridische sector, biedt tegelijkertijd handvatten voor klanten om de prestaties te verbeteren. “Door alle informatie over de afhandeling van klantverzoeken centraal inzichtelijk te hebben, wordt het bovendien mogelijk om goed te sturen op kwaliteit, tijdigheid en kosten. Daardoor zie je de resultaten in rap tempo verbeteren.”

Door de krachten te bundelen, hebben de partijen niet alleen meer slagkracht in de markt, maar kunnen ze volgens Gieles hun opdrachtgevers ook langs de hele keten van advies tot implementatie bedienen.

Gieles: “Onze pay-off is: ‘We get business organised!’ We zorgen écht samen met de klant voor zijn succes, van het plan tot en met de dagelijkse realisatie.”