Marktonderzoeker DVJ Insights breidt internationaal team uit
Marktonderzoeksbureau DVJ Insights heeft zijn internationale team versterkt met drie ervaren professionals.
DVJ Insights, in ons land gevestigd in Utrecht, is een full service global marktonderzoeksbureau en is onderdeel van de DVJ Research Group. De afgelopen jaren heeft DVJ Insights een sterke groei doorgemaakt: sinds 2015 is het bureau ieder jaar met minstens 30% gegroeid. In 2018, 2019 en 2020 ontving het bedrijf voor deze groei erkenning in de vorm van de welbekende FD Gazelle.
Bij DVJ Insights werken circa 60 professionals, die actief zijn vanuit drie verschillende locaties: Utrecht, Londen en Hamburg. Het marktonderzoeksbureau heeft in zijn werkveld een sterke reputatie weten op te bouwen. Nog geen drie jaar terug werd het bureau bij de jaarlijkse MOA-Awards uitgeroepen tot Marketing & Analytics Bureau van het jaar. Ook prijkte het bureau in 2019 en 2020 in de Top 250 Groeibedrijven-ranking.Voor de komende jaren heeft het marktonderzoeksbureau zijn vizier gericht op verdere groei. In lijn met zijn toekomstplannen heeft DVJ Insights onlangs drie nieuwe professionals aan boord gehaald ter versterking van zijn internationale teams. In Londen is Jemma Toynebee-Smith als Client Consultant gestart, terwijl het Duitse team Kathrin Posnanski en Simon Kluge heeft mogen verwelkomen als nieuwe Senior Business Partners.
Jemma Toynebee-Smith beschikt over ruime expertise op het snijvlak van merk-, media- en communicatieonderzoek. Voorafgaande aan haar start bij het Londense kantoor van DVJ vervulde ze senior merk- en marketingonderzoeksfuncties bij twee toonaangevende retailbanken.
Eerder was ze ruim acht jaar actief voor branchegenoot Kantar, waar ze onder meer de rol van Director bekleedde binnen Kantar Millward Brown, dat zich toelegt op merk- en communicatieonderzoek;. Ook vervulde ze de rol van Senior Director bij Kantar Worldpanel, waarbij ze zich vooral richtte op Shopper Analytics.
Simon Kluge heeft de afgelopen twaalf jaar uiteenlopende managementposities vervuld in het onderzoekslandschap. Hij stond aan het hoofd van een marktonderzoeksafdeling aan merkzijde en een onderzoeks-units aan leverancierszijde. Zijn focus lag onder meer op het ondersteunen van bedrijven in de DACH-regio en multinationals
Kathrin Posnanski is een specialist in marktonderzoek en marketingconsultancy en kan bogen op meer dan twintig jaar aan ervaring. Gedurende haar loopbaan heeft ze zich ingezet voor internationale en lokale merken in Duitsland, Noord- en Oost-Europa. Ze heeft ruimte ervaring in het ontwikkelen van effectieve campagnes, evenals op het gebied van brand management en brand tracking.