Anneline de Boer en Linde Koudstaal starten bij Match Plan
Match Plan Fusies en Overnames heeft twee vrouwelijke adviseurs toegevoegd aan het team.
Anneline de Boer is in februari begonnen in de rol van M&A Consultant. Momenteel rondt ze nog de master Corporate Finance af aan de Universiteit van Amsterdam. Binnen Match Plan zal ze zich in het bijzonder bezighouden met het ondersteunen van overname- en verkooptrajecten.
Gedurende haar opleiding heeft ze als werkstudent (Valuation & Advisory Services) bij vastgoedbureau CBRE al enige werkervaring opgedaan op het snijvlak van waarderingen en advies. Ook was ze ruim een jaar betrokken bij het Sefa Research Project, een grootschalig onderzoeksproject waarbij studenten begeleid worden door ervaren consultants.
In een reactie op haar nieuwe rol, geeft De Boer aan: “Ik kijk uit naar aankomende periode waarin ik zowel de master Corporate Finance aan de Universiteit van Amsterdam zal afronden en ik mij zal ontwikkelen binnen de fusie- en overnamesector. Ik heb er zin in!” Bovendien bedankt ze enkele van haar nieuwe collega’s – Hans van de Pas, Erik Smidt en Rens Knevels – voor de kans die ze krijgt bij de M&A-specialist uit Den Haag.
Ook Linde Koudstaal is begin deze maand gestart bij het kantoor. Ze richt zich op Marketing & Business Development. Eind vorig jaar rondde ze haar master Business Administration af aan de Universiteit van Amsterdam.
In haar nieuwe rol zal ze zich bij Match Plan bezighouden met verschillende marketingtaken, in het bijzonder met accountbeheer, het verhogen van de klanttevredenheid en de ontwikkeling en verdieping van de sectoren binnen Match Plan. Daarbij kan ze bogen op haar ruime ervaring in het beheren van (internationale) accounts.
Haar ervaring in sales en accountbeheer deed ze de afgelopen jaren op bij TOPdesk, waar ze in haar laatste rol Sales Representative was voor de wereldwijde accounts van de software- en consultancyorganisatie. Eerder heeft ze enkele jaren gewerkt als teamcaptain binnen Pepperminds, een Europese speler actief op het gebied van field marketing.
Koudstaal kijkt uit naar haar nieuwe uitdaging: “Ik ben enorm dankbaar voor het vertrouwen dat ik heb gekregen van Walter Joon en Hans Van de Pas, en kijk dan ook vol motivatie en energie uit naar een periode waarbinnen ik mij kan ontwikkelen tot marketing professional.”