Vanberkel Professionals verwelkomt acht nieuwe professionals
Vanberkel Professionals heeft de afgelopen twee maanden maar liefst acht nieuwe professionals binnen zijn gelederen verwelkomd.
De aanstellingen richten zich op de consultancy en interim dienstverlening van VanBerkel Professionals en betreft ook een stafmedewerker. Samen zullen de new hires bijdragen aan de groeiambities van het bureau uit Zoetermeer, dat ondanks de huidige Covid-19 crisis de vraag naar zijn diensten vanuit de publieke sector sterk ziet toenemen.
Hans Drechsler is een zeer ervaren professional met drie decennia ervaring in management, control, financiën en verandermanagement. Eerder werkte hij zo’n dertien jaar voor PwC Consulting, IBM en ConQuaestor, meest recentelijk als partner in de Overheidsgroep. Voor zijn overstap naar Vanberkel Professionals was hij een leidingevende bij Staatsbosbeheer en bekleedde hij adviesrollen bij Provincie Zeeland en Waterschap Rivierenland.
Anton van Tilburg is een ervaren registeraccountant, audit manager en jaarrekeningspecialist. In zijn vroege loopbaan was hij zes jaar werkzaam als ambtenaar voor Gemeente Den Haag. De afgelopen zes jaar bracht hij door op Sint Maarten en Curaçao, alwaar hij financial audits uitvoerde op lokale overheden en waar hij zich heeft ontwikkeld tot een leidinggevende, een zelfstandige audit manager en een tekenend accountant.
Naast gemeentes en Caraïbische landen, heeft Van Tilburg ervaring met uitvoeringsorganen, ZBO’s, stichtingen, onderwijsinstellingen, BV’s en het sociaal domein.
Sabba Anwar is een ervaren financial auditor met focus op de financiële sector, die beschikt over ruime kennis op het gebied van financial audit en internal control. Anwar werkte hiervoor bijna vijf jaar in de auditpraktijk bij Deloitte.
Bij het Big Four kantoor hield ze zich bezig met het controleren van jaarrekeningen, het uitvoeren en toetsen van risicoanalyses en het toetsen van beheersmaatregelen van organisaties. Dit deed ze onder meer voor zorginstellingen, trustkantoren, investeringsfondsen, pensioenfondsen en real estate. Ook begeleidde ze collega’s en beoordeelde ze hun verrichtte controlewerkzaamheden.
Martijn Coppens is een zeer ervaren professional met jarenlange ervaring in het verzekeringswezen. Maar liefst veertien jaar is hij werkzaam geweest bij Klaverblad Verzekeringen, waar hij startte als groepshoofd ondersteuning intermediar en buitendienst, om vervolgens manager te worden van de marketingafdeling, en in zijn laatste jaren als salesmanager fungeerde. Bij Vanberkel Professionals is hij aangesteld als Business Manager Lokaal Bestuur regio Midden.
Rick Sewbalak is een business en project controlling expert met jarenlange ervaring als financieel adviseur en manager. De afgelopen 20 jaar werkte hij als controller bij diverse organisaties, waaronder in het lokaal bestuur en in de nonprofit sector.
Sewbalak voerder onder meer als projectcontroller binnen vastgoed bij woningcorporaties en ziekenhuizen diverse opdrachten uit. Ook was hij bij meerdere universiteiten en ziekenhuizen als senior controller verantwoordelijk voor zowel het onderwijs- en de onderzoeksportefeuille als de afdelingsbudgetten van de faculteiten.
Naim Tufan is sinds september in dienst bij Vanberkel. Het afgelopen jaar is hij werkzaam geweest als Controlemedewerker Belastingdienst bij het ministerie van Financiën. Eerder in zijn loopbaan was hij enkele jaren actief binnen de accountancy- en auditpraktijk van EY. Tufan rondde een accountancy-opleiding af aan Nyenrode Business University.
Jeffrey van de Wetering brengt zo’n vijf jaar werkervaring met zich mee naar zijn rol als interim professional. Hij deed hiervoor ervaring op bij BMC Implementatie (onderdeel van Yacht). Recent werkte hij als accountant bij HZG Accountants & Adviseurs. Daar hield hij zich bezig met interim-controles, jaarrekeningcontroles en het controleren van financiële verantwoordingen.
Fallon Jansen versterkt de stafafdeling. Ze is aangesteld als HR-medewerker en zal zich vooral gaan bezighouden met interne HR-gerelateerde en administratieve aangelegenheden. Voorafgaande aan haar start bij het financieel en interim adviesbureau deed Jansen in vergelijkbare rollen ervaring op bij onder meer Flexim, Nationale Nederlanden, ERA Contour en WD-trucks.