Jos van den Bergh verbindt zich aan BranchePartners

24 september 2020 Consultancy.nl

BranchePartners heeft de ervaren marketing- en mediaexpert Jos van den Bergh aan zich weten te binden. In zijn nieuwe rol bij de zakelijke dienstverlener zal hij vanuit zijn expertise een extra boost geven aan de marketingprestaties van de opdrachtgevers van het bedrijf.

Jos van den Bergh is inmiddels meer dan twintig jaar werkzaam in de automotive PR & marketingcommunicatie branche. In zijn vroege loopbaan vervulde hij drie verschillende communicatiefuncties bij Peugeot Nederland en sloot zich vervolgens aan bij Renault Nederland, waar hij ruim zeven jaar in de weer was als Manager Marketing Communicatie. Sinds 2019 werkt Van den Bergh zelfstandig en begeleidt hij bedrijven, uitgevers en reclamebureaus. Ook focust hij zich voor mediabedrijven op branded content en nieuwe media strategieën.

Verbonden aan BranchePartners

Vanuit zijn eigen bedrijf heeft hij zich nu officieel aangesloten bij BranchePartners, dat zich richt op de Nederlandse mkb-sector. Het adviesbureau is gespecialiseerd in het adviseren en ontzorgen van distributie-, franchise-, en belangenverenigingen, coöperaties en andere samenwerkingsverbanden. Het bedrijf legt zich vooral toe op de mobiliteitssector en ondersteunt opdrachtgevers onder meer op het vlak van organisatieontwikkeling, data & digital, samenwerken, marketing en law. 
Jos van den Bergh, Businessadviseur bij Branche PartnersMet de komst van Van den Bergh, versterkt BranchePartners in het bijzonder zijn marketingdienstverlening, met een focus op het automotive domein. Juist de automotive sector is een branche die volgens Franklin van der Laar, oprichter van BranchePartners, meer dan ooit in beweging is, evenals het medialandschap.

“Voor dealerbedrijven is het daarom erg uitdagend ontwikkelingen bij te houden en de juiste keuzes qua kosten en kennis te maken. Wij zien een toenemende kennisbehoefte in de branche om te innoveren en organisaties qua marketing efficiënt en toekomstbestendig in te richten of collectieve oplossingen te zoeken. Automotive retailers willen zich juist nu focussen op de business, maar dat betekent wel dat de inzet van digitale marketing en media optimaal ingeregeld moet zijn”, aldus Van der Laar.

Dienstverlening uitbreiden

En dat is precies waar Van den Bergh een belangrijke bijdrage gaat leveren, licht Van der Laar toe: “Met de komst van Jos kunnen wij onze hierop gerichte dienstverlening verder uitbreiden en realiseren we ook een directe link tussen de reclame- en mediabranche en de dealerbedrijven van Nederland. Kortom, nieuwe bouwstenen bieden om daarmee de business van de retailer te versterken. We zien zeer uit naar de samenwerking met Jos.”

Van den Bergh onderstreept de woorden van Van der Laar en voegt toe: “Dealerbedrijven zijn steeds meer afhankelijk van de digitale wereld bij het realiseren van hun salesdoelstellingen. Klanten oriënteren zich bijna volledig online en raadplegen eerst reviews en YouTube voordat zij naar de showroom komen. Dat betekent dat dealerbedrijven hun digitale flow echt op orde moeten hebben om business uit de markt te kunnen halen.”

Van den Bergh benadrukt hoe BranchePartners met haar diensten hierbij kan ondersteunen: “Dat vergt kennis, afwegingen en investeringen. Door automotive retailers hierbij te adviseren en te begeleiden kunnen zij de beste en meest efficiënte keuzes voor de toekomst maken. Juist daarom is deze dienstverlening vanuit BranchePartners van grote toegevoegde waarde.”


Meer nieuws over
×
×
Accenture ACE Company Adaptif Adlasz Adviesgroep Novius AevesBenefit Anderson MacGyver Andersson Elffers Felix Annalise Arlande Arthur D. Little AT Osborne Atos Consulting Bain & Company Baker Tilly BDO BearingPoint Berenschot Best Value Group Bewegin Bisnez BlinkLane Consulting BluPoint BMC Boer & Croon Management BOLD Bolster Bostec Boston Consulting Group Bright & Company | People Strategy Buitenhuis Advies buro C5 Bvolve Capgemini Invent Cegeka Consulting Cmotions COMATCH Common Eye Conclusion Count & Cooper CPMview De Issuemakers De Kleine Consultant Deloitte Delta Capita Digital Power Dimensys Drijver en Partners Ecorys Eden McCallum Energyprofs Enigma Consulting Eurekon EY EY-Parthenon Finext First Consulting Flowant flowresulting Fronteer FTE Groep FTE Improvery Galan Groep GalanNXT Grant Thornton Groenewout Gupta Strategists Gwynt Hamstra & Partners Hogenhouck m&a Hospitality Group Hot ITem House of Performance IG&H Improven InContext innergo INNOPAY Intermedius ITDS Business Consultants Itility JBR JBR Interim Executives Kearney Kirkman Company Korn Ferry KplusV KPMG Kruger Kurtosis KWINK groep Leeuwendaal M3 Consultancy Magnus Marktlink Mazars McKinsey & Company Mercer METRI MLC Mobilee Möbius Monitor Deloitte Morgens Mount Consulting MSR Consulting Group NEWCRAFT Ngenious Node1 Oliver Wyman OrangeX Ordina Organize Agile p2 PA Consulting Group Paul Postma Marketing Consultancy People Change PNO Consultants Projective Protiviti Proven Partners Prowareness PwC Quint Quintop Raad van Toekomst RedFoxBlue ResidentieProfs Rijnconsult Riverwise Roland Berger Salvéos Schaekel & Partners SeederDeBoer Sia Partners Significant Groep Simon-Kucher & Partners SiRM Solid Professionals SOLVE Consulting SparkOptimus Staffing MS Strategy& Student Consultancy Group Summiteers Supply Value Symbol Synechron The Next Organization TIC Advisory Trevian Turner TWST TwynstraGudde UMS Group UniPartners UPD Van Oers Corporate Finance Vanberkel Professionals Varrlyn Vasco Consult Vintura VODW Volt Strategy Voogt Pijl & Partners WIN Xebia Yellowtail YGroup YNNO Young Advisory Group YourConnector Zanders Zestgroup