Masterclass Branding from the Inside Out
Masterclass van Business Openers over het gebruik van de unieke kracht van je organisatie. Marketeers zijn getraind om outside-in te denken vanuit klantbehoefe naar klantpropositie. Dat is juist maar niet voldoende.
Veel marketeers weten de unieke eigenschappen van hun organisatie niet of onvoldoende te assembleren naar een voordeel voor de klant. Op de vragen “wat maakt jouw bedrijf zo bijzonder” en “waarom kopen klanten bij jou” blijft het vaak lang stil.
In deze uitdagende master class doet u de nieuwste kennis op en wisselt ervaringen uit met collega top marketeers en communicatiespecialisten.
Doelgroep: marketing en communicatie directeuren en managers.
Programma
9:30 Aanvang
10:00 Marc van Eck, Directeur, Business Openers
De kracht van een authentiek merk
11:00 Alex Klein, Zelfstandig ondernemer, strategie en marketing.
Universitair docent Marketing, Nijenrode Business Universiteit
Business management tool: resourced based view of the firm
12:00 Lunch
13.00 Tom van Laarhoven, Hoofd marketing communicatie, Rabobank
Geloof in de authentieke kracht (Identiteit en imago in de praktijk)
14.00 Berd Warmelts, Adjunct-directeur marketing Bedrijven Rabobank
Rabobank, de aanval op de wholesalemarkt
15:00 de MTV case
Interactieve discussie hoe MTV haar eigen kracht (nog) beter kan benutten
15:45 Menno Wagenaar, Marketing directeur MTV
Het antwoord van MTV
16.00 Slot discussie/ Biggest learnings
16.30 Borrel
Aanmelden
Wilt u zich hiervoor inschrijven, stuur dan een email aan info@businessopeners.nl
Prijs: € 250.
Event informatie
Bedrijf: Business Openers
Datum: 13 mei 2011Inschrijven voor: 12 mei 2011
Type event: Seminar
Doelgroep: Marketing & Communicatie managers