Het bouwen van een authentiek, relevant en onderscheidend merk is lastig. Dat blijkt, want er zijn er eigenlijk maar weinig. Kijk eens naar sectoren als Onderwijs en de Zorg: echte people business. Je zou zeggen: juist dáár kun je emotie in het merk leggen. Helaas blijft het merk te vaak hangen op het niveau van functionele kenmerken. Business Openers heeft een aanpak ontwikkeld waarmee ook emotionele kenmerken worden vastgesteld. Op die manier wordt een merk karaktervol en dus krachtig gepositioneerd. In de lezing ‘Karaktervol Positioneren’ wordt toegelicht hoe je concreet aan de slag kunt om jouw merk te (her)positioneren.
Business Openers heeft haar kennis en ervaring in het bouwen van sterke merken verder ontwikkeld door toepassing van Archetypemodel. In dit model (gebaseerd op wereldwijd onderzoek) zijn de archetypische (onbewuste) behoeften van mensen geordend. Met dit model vindt je jouw ideale merkpositie. Het door Business Openers ontwikkelde BrandHouse© model helpt je vervolgens jouw merk aantrekkelijk en spanningsvol te verwoorden en verbeelden. Jouw merk wordt een kompas om stakeholders binnen en buiten jouw organisatie te boeien en te binden.
Interesse? Kom naar de lezing 'Karaktervol Positioneren' op dinsdag 17 juni 2010.
De spreker:
De lezing wordt gegeven door Drs. Marc van Eck, RM. Marc is Managing Partner bij Business Openers, hét strategisch marketingadviesbureau dat pionier is op het gebied van Internal Branding in Nederland. Daarnaast is Marc initiatiefnemer en voorzitter van de Internal Branding Groep van het NIMA. Marc is (gast-)docent bij Nyenrode, SRM, Academie voor Management en Focus.
Programma 17 juni:
16:30 uur: Ontvangst
16:45 uur: Marc van Eck
17:30 uur: Pauze met soep en een broodje
18:00 uur: Marc van Eck
18:45 uur: Napraten met een borrel
Locatie:
De bijeenkomsten worden gehouden in ‘t Lagerhuys’ in Muiderberg.
Kosten:
€95, - exclusief BTW per deelnemer.
Aanmelden:
Graag vernemen wij voor 15 mei aanstaande of je op een van de bijeenkomsten aanwezig bent. Stuur een mail naar Claudia Zezukiewiets met daarin de volgende gegevens:
-
Naam deelnemer(s)
-
Bedrijfsnaam
-
Datum bijeenkomst
-
E-mail adres
-
Factuuradres (je ontvangt van ons een factuur voor de kosten)
-
Telefoonnummer
Na aanmelding ontvang je van ons een bevestiging met daarin de routebeschrijving. We zien je graag op 17 juni!
Event informatie
Bedrijf: Business Openers
Datum: 17 juni 2010Inschrijven voor: 15 mei 2010
Type event: Workshop
Doelgroep: Onbekend