Als er ‘een emotionele belevingswereld’ om een flesje met bruin suikerwater gebouwd kan worden en als het aankopen van een pakje nepboter tot ‘een lifestyle statement’ te maken is, dan moet het zeker mogelijk zijn ‘diensten’ te laden met een mooi merk. Toch staat het branden van diensten nog in de kinderschoenen. Net als innovatie van diensten. Business Openers heeft een aanpak om tegelijkertijd in beide succesvol te zijn: merkinnovatie van diensten.
Diensten zijn mensenwerk. In de levering en vaak ook bij de totstandkoming ervan is er inter-persoonlijk contact met de klant. Een relatie van mensen tot mens. Juist voor merken is dit ideaal om de bedoelde ‘lading’ tot leven te brengen. In onze lezing “Succesvol innoveren van diensten; met het merk als kompas!” vertellen we je er graag alles over.
Business Openers heeft haar kennis van merken en hoe die tot leven te brengen (Internal Branding) versmolten met kennis en ervaring op het gebied van productinnovatie. Dit heeft zij tot een nieuwe innovatiemethode ontplooid waarbij het merk het vertrekpunt is voor het ontwikkelen van merk-waardige dienstverlening. Met onze methode worden innovaties succesvoller terwijl gelijktijdig het merk wordt versterkt.
Interesse? Kom naar de lezing ‘Innovatie van diensten; met het merk als kompas’ op donderdag 22 april 2010.
De sprekers:
De lezing wordt gegeven door Niels Willems en Niel Pepers. Beiden zijn partner bij Business Openers, hét strategisch marketingadviesbureau dat is uitgegroeid tot de pionier op het gebied van merkgedreven innovatie in Nederland.
Programma 22 april:
16:30 uur: Ontvangst
16:45 uur: Niels Willems / Niel Pepers
17:30 uur: Pauze met soep en een broodje
18:00 uur: Niels Willems / Niel Pepers
18:45 uur: Napraten met een borrel
Locatie:
De bijeenkomsten worden gehouden in ‘t Lagerhuys’ in Muiderberg.
Kosten:
€95, - exclusief BTW per deelnemer.
Aanmelden:
Graag vernemen wij voor 20 maart aanstaande of je op een van de bijeenkomsten aanwezig bent. Stuur een mail naar Claudia Zezukiewiets met daarin de volgende gegevens:
-
Naam deelnemer(s)
-
Bedrijfsnaam
-
Datum bijeenkomst
-
E-mail adres
-
Factuuradres (je ontvangt van ons een factuur voor de kosten)
-
Telefoonnummer
Na aanmelding ontvang je van ons een bevestiging met daarin de routebeschrijving. We zien je graag op een van deze dagen!
Event informatie
Bedrijf: Business Openers
Datum: 22 april 2010Inschrijven voor: 20 maart 2010
Type event: Workshop
Doelgroep: Onbekend