Social Media in de Zorg
Op 1 november 2012 wordt bekend gemaakt welk ziekenhuis het beste omgaat met social media. Uit onderzoek dat Ruud Kessels van Kessels [communicatie | media] en Anne van der Heyden van BMC in de maanden juni, juli en augustus 2012 hebben gedaan, komen drie beste ziekenhuizen naar voren: het UMCU te Utrecht, het UMC St Radboud te Nijmegen en het Máxima Medisch Centrum te Eindhoven/Veldhoven.
Alle drie de ziekenhuizen zijn goed aanwezig op die onderzochte social media-platforms (Facebook, LinkedIn en Twitter). Zij zijn zowel goed in het zenden van boodschappen als in het oppikken ervan en het reageren erop. Vorig jaar werd het HagaZiekenhuis uitgeroepen tot het ziekenhuis dat het beste social media-beleid voerde en ook het beste was in de toepassing van social media.
Bekijk hier de uitreiking van de Savvy aan het HagaZiekenhuis:
Op 1 november 2012 zal de winnaar bekend worden gemaakt op een speciale bijeenkomst over de toepassing van social media in de zorg. Deze middag is interessant voor cure- en care-medewerkers die meer willen weten van de toepassingen van social media in de zorg. Meer informatie over de Zorgmarkt Academy, klik hier.
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Anne van der Heyden, partner bij BMC, via telefoonnummer 033 – 496 52 00.
Event informatie
Bedrijf: BMC
Datum: 01 november 2012Inschrijven voor: 01 november 2012
Type event: Seminar
Doelgroep: Cure- en care-medewerkers