Hey B2B marketer!
Ben jij er klaar voor om jouw marketing skills naar het volgende level te brengen? Join ons B2B Festival met back-to-back sessies over Account-based Marketing en Content creatie:
Sessie 1 | 10:00 – 10:45 AM (CET): Getting started with ABM
Sessie 2 | 11:00 – 11:45 AM (CET): Creating content that converts
Lees hieronder meer informatie voor elke sessie.
Sessie 1 | 10:00 – 10:45 AM (CET)
Getting Started with ABM
Wil jij starten met Account-based marketing maar weet je niet waar je moet beginnen? Schrijf je dan hieronder in voor onze online clinic op dinsdag 21 juni. Tijdens deze sessie leggen we stap voor stap uit, hoe je tot een succesvolle uitrol van ABM komt. Vega Sims (SPOTONVISION) neemt je mee samen met onze gastspreker Bart Verhoeven, Marketing Manager bij Cyclomedia, door de basisbouwstenen van ABM.
Wat ga je leren:
- Welk type ABM het beste is voor jou
- Of jouw organisatie klaar is voor ABM
- Hoe je kunt starten met accountselectie
- Hoe ABM werkt in de praktijk
Sessie 2 | 11:00 – 11:45 AM (CET)
Creating content that converts
Content is meer dan alleen een artikel of video. Kwalitatieve content in B2B gaat over het helpen van jouw koper om te kopen. De enige manier waarop je converterende content kunt maken, is door de koper beter te begrijpen. Waar moet je beginnen? En wat zijn de laatste ontwikkelingen als het gaat om interactieve en gepersonaliseerde content. Sluit je aan bij Ingrid Archer en Tamara den Hartog (SPOTONVISION) en leer meer over converterende content.
Wat ga je leren:
- Van buyer journey naar content plan
- Buyer enablement content
- Voorbeelden van converterende content
- De laatste trends
Stuur ons jouw uitdagingen
We horen graag waar jij tegenaan loopt. Stuur een email met jouw uitdagingen naar info@spotonvision.com en we verwerken jouw vragen in ons verhaal.
Event informatie
Bedrijf: SPOTONVISION
Datum: 21 juni 2022Inschrijven voor: 21 mei 2022
Type event: Inhousedag
Doelgroep: B2B marketeers
Locatie: Virtueel