De inkoop van een nieuw softwarepakket is een grote stap: het gaat om veel geld, de impact op medewerkers is groot en zelfs de continuïteit van de dienstverlening is mogelijk ‘at risk’. Hoe pak je dit op een efficiënte en leuke manier aan en zorg je dat je er het beste uithaalt?
Tijd en locatie
26 mei 15:00 – 27 mei 16:00
Over het evenement
De inkoop van bijvoorbeeld een nieuw softwarepakket of softwareplatform is een grote stap: het gaat altijd om veel geld, de impact op medewerkers is groot en zelfs de continuïteit van de dienstverlening is mogelijk ‘at risk’. Spannend dus… maar aan de andere kant ook een enorme kans voor de organisatie en in potentie ook echt een leuk traject voor betrokkenen.
Waarom wordt een gesprek over selectie & inkoop van IT (bijv. applicaties, technologie) dan al snel zo saai? BCE’s antwoord: omdat men het gesprek meestal over de as van ‘proces’ (eisen > longlist > shortlist, enzovoort) of over de as van ‘succesfactoren’ (zorg voor draagvlak, betrek een jurist, enzovoort) voert.
Event informatie
Bedrijf: BCE
Datum: 02 juni 2022Inschrijven voor: 01 juni 2022
Type event: Seminar
Doelgroep: Professionals
Locatie: Virtueel