Accountmanagement in het post corona tijdperk

Bedrijf
Datum
03 juli 2020
Inschrijven voor
03 juli 2020
Type event
Seminar
Doelgroep
Junior, medio of senior accountmanagers en commerciële managers
Locatie
Online
Dit event heeft reeds plaatsgevonden

De huidige crisis zet vele zaken op het gebied van accountmanagement op z’n kop: ‘single’ of ‘duo sourcing’ blijkt toch tamelijke risicovol; beschikbaarheid en kwaliteit gaan uiteindelijk toch ver boven prijs, voorraden aanleggen blijkt zo gek nog niet. Nog meer dan ooit blijkt dat samenwerking in de keten en met strategische accounts essentieel is om succesvol te blijven. Momenteel krijgen wij van verschillende salesorganisaties te horen dat zij druk bezig zijn of inplannen om de oude accountplannen jaar 2020 met spoed te herijken of volledig te herzien!

De onderwerpen die aan bod komen in deze salesbite:

  1. Stelling en wat is er aan het veranderingen in verschillende branches?
  2. Accountmanagement: top 10 mindset!
  3. Waarmee blijf je als accountmanager van strategische waarde voor je accounts en je eigen organisatie?
  4. Welke ondersteuning hebben onze Redfoxblue accountmanagement specialisten de komende periode voor u te bieden?

Voor wie?

Deze salesbite is onmisbaar voor alle junior, medio of senior accountmanagers en commerciële managers die verantwoordelijk zijn voor de samenwerking met één of meerdere (large) accounts.

Programma

13:00 uur start – 14.00 uur afronding

Mis dit niet!

Deze online salesbite is plek voor maximaal 45 deelnemers

Sprekers op dit event: Mark van Weeren, Louis van Mal

Event informatie

Bedrijf: RedFoxBlue

Datum: 03 juli 2020

Inschrijven voor: 03 juli 2020

Type event: Seminar

Doelgroep: Junior, medio of senior accountmanagers en commerciële managers

Locatie: Online