Klantinteracties van de toekomst

Event informatie

Bedrijf: EY VODW

Datum: 21 oktober 2019

Inschrijven voor: 21 oktober 2019

Type event: Workshop

Doelgroep: Professionals

Locatie: Amsterdam

Bedrijf: EY VODW

Dit event heeft reeds plaatsgevonden

Hoe kun je je als servicebedrijf nog onderscheiden in een verzadigde markt, waarin de consument het verschil tussen aanbieders niet meer ziet en prijzenoorlogen de winstgevendheid drukken? Traditioneel worden kwaliteit en kosten als trade-off gezien, maar nieuwe technologieën bieden andere mogelijkheden: betere service tegen lagere kosten.

Klantinteracties van de toekomst
De klant beter en tegelijkertijd goedkoper bedienen vraagt een technologische transformatie, maar organisaties moeten hierin de behoeften van de klant en niet de techniek zélf centraal stellen. Persoonlijk, 24-7 bereikbaar, via elk kanaal en op elk device, contact maken is wat de klant vandaag de dag wil. Door de naadloze integratie van kanalen, snelle, maar persoonlijke oplossingen en aanbiedingen op maat, kunnen servicebedrijven de klant voor zich winnen en behouden.

In deze interactieve ontbijtsessie staat centraal hoe servicebedrijven de voorkant van hun organisatie kunnen inrichten om de klant beter en tegelijkertijd kostenefficiënter te bedienen, met een nadruk op hoe ze de transformatie hiernaartoe kunnen versnellen.

Sprekers van leidende servicebedrijven uit de energie-, telecom- en financiële sector delen hun visie op de toekomst en hun ervaringen met transformaties. Van callcenters, fysieke winkels tot innovatieve voice- en chatbots. Tot slot geven we inzichten in de organisatorische en technologische blauwdrukken om de achterkant van een moderne serviceorganisatie in te richten.

Het programma
08:00 - 08:30: Inloop met ontbijt
08:30 - 08:40: Welcome and setting the scene
08:40 - 09:00: Keynote spreker 1, Praktijkverhaal: de drivers achter de klantinteracties van de toekomst.
09:00 - 09:20: Keynote spreker 2, Praktijkverhaal: de transformatie naar een digital front office.
09:20 - 09:40: Discussie
09:40 - 10:00: De transformatie naar een moderne serviceorganisatie, Welke organisatorische en technologische blauwdrukken zijn er nodig om een bestaande, gefragmenteerde serviceorganisatie snel en soepel klaar maakt voor de toekomst.

Event informatie

Bedrijf: EY VODW

Datum: 21 oktober 2019

Inschrijven voor: 21 oktober 2019

Type event: Workshop

Doelgroep: Professionals

Locatie: Amsterdam

×
Accenture ACE Company Adaptif Adlasz Adviesgroep Novius AevesBenefit Anderson MacGyver Andersson Elffers Felix Annalise Arlande Arthur D. Little AT Osborne Atos Consulting Bain & Company Baker Tilly BDO BearingPoint Berenschot Best Value Group Bewegin Bisnez BlinkLane Consulting BluPoint BMC Boer & Croon Management BOLD Bolster Bostec Boston Consulting Group Bright & Company | People Strategy Buitenhuis Advies buro C5 Bvolve Capgemini Invent Cegeka Consulting Cmotions COMATCH Conclusion Count & Cooper CPMview De Issuemakers De Kleine Consultant Deloitte Delta Capita Digital Power Dimensys Ecorys Eden McCallum Energyprofs Enigma Consulting Eurekon EY EY-Parthenon Finext First Consulting FitchFinance & FitchData Flowant flowresulting Fronteer FTE Groep FTE Improvery Galan Groep GalanNXT Grant Thornton Groenewout Gupta Strategists Gwynt Hamstra & Partners Hogenhouck m&a Hospitality Group Hot ITem House of Performance IG&H Improven innergo INNOPAY Intermedius ITDS Business Consultants Itility JBR JBR Interim Executives Kearney Kirkman Company Korn Ferry KplusV KPMG Kruger Kurtosis KWINK groep Leeuwendaal M3 Consultancy Magnus Marktlink Mazars McKinsey & Company Medical Business Projects Mercer METRI MLC Mobilee Monitor Deloitte Morgens MSR Consulting Group Möbius NEWCRAFT Nextcontinent Ngenious Node1 Oliver Wyman OrangeX Ordina Organize Agile p2 PA Consulting Group parsionate Paul Postma Marketing Consultancy People Change PNO Consultants Projective Protiviti Proven Partners Prowareness PwC Quint Quintop Raad van Toekomst RedFoxBlue ResidentieProfs Rijnconsult Riverwise Roland Berger Salvéos Schaekel & Partners SeederDeBoer Sia Partners Significant Groep Simon-Kucher & Partners SiRM Solid Professionals SOLVE Consulting SparkOptimus Staffing MS Strategy& Student Consultancy Group Summiteers Supply Value Symbol Synechron The Next Organization TIC Advisory Trevian Turner TWST TwynstraGudde UMS Group UniPartners UPD Van Oers Corporate Finance Vanberkel Professionals Varrlyn Vasco Consult Velox Vintura VODW Volt Strategy Voogt Pijl & Partners WIN Xebia Yellowtail YGroup YNNO Young Advisory Group YourConnector Zanders Zestgroup