Customer Experience en Klantbeleving 2.0

Bedrijf
Datum
09 oktober 2019
Inschrijven voor
08 oktober 2019
Type event
Seminar
Doelgroep
Professionals
Locatie
Amerongen
Dit event heeft reeds plaatsgevonden

Customer Experience, oftewel CX, is 'hot'. Toch is er niets nieuws onder de zon. Sinds er ondernemers zijn, is klantbeleving bepalend voor het succes. 

Door technologische ontwikkelingen krijg je als ondernemer nu steeds meer en indringender mogelijkheden om met de klant in contact te zijn en te blijven. Bovendien kan die nu terug praten en invloed uitoefenen. Dát is klantbeleving 2.0.

Via het opzetten van platforms waarop klanten participeren en organisaties tegelijkertijd informatie delen, wordt waarde gecreëerd. Deze ‘collaborative exchange’ tussen organisaties en klanten staat centraal in dit CX-Event.

Keynote sprekers Alain Thys en Bastiaan Barenbrug zullen hun inzichten delen, elk vanuit hun eigen visie en overtuiging. Daarna schuiven beiden aan bij een panelgesprek met afgevaardigden van elke organiserende businesspartner. Dat is het moment waarop u in gesprek kunt gaan met de sprekers, door het stellen van die ene prangende vraag of het poneren van een uitdagende stelling. Uiteraard is er ook ruimte om uw eigen ervaring met CX te delen.

Na afloop van het officiële gedeelte is er de gelegenheid om ervaringen uit te wisselen tijdens een culinair verrassend 'walking dinner'.

Voor wie?

Dit is hét event voor beslissers in organisaties die:

  • nadenken over de dag na morgen
  • geprikkeld en uitgedaagd willen worden over het verdienmodel voor de dag na morgen
  • technologie zien als een middel voor nog beter zakendoen
  • voorbij de hype van de customer experience willen kijken
  • écht willen weten wat er aan de hand is en welke kansen CX biedt

Locatie?

Buitenplaats Amerongen
Drostestraat 12
3958 BK Amerongen
Nederland

Event informatie

Bedrijf: IJsselvliet

Datum: 09 oktober 2019

Inschrijven voor: 08 oktober 2019

Type event: Seminar

Doelgroep: Professionals

Locatie: Amerongen