Gökhan geeft tijdens deze inspiratiesessie uitgebreid antwoord op deze vraag. Tijdens het ontbijt staan onderwerpen als customer centricity, customer experience, en usability centraal. Aan de hand van concrete voorbeelden, klantcases, en een uitgebreide Customer Experience checklist waarmee je je organisatie kunt analyseren, raak je in twee uur geïnspireerd. Je vertrekt weer met concrete actiepunten op zak.
Wil je ook datagedreven klantenervaringen ontwikkelen en verbeteren om loyale klanten te ontwikkelen én daarmee je prestaties een boost geven? Meld je dan snel aan!
4 redenen om je aan te melden:
- Doe nieuwe kennis op om meer uit je data te halen
- Ontdek waar je kunt beginnen (of verder kan)
- Wissel kennis & ervaringen uit met andere ondernemers in een ontspannen setting met max. 8 deelnemers
- Start je dag goed met een gratis ontbijt!
Tijd
(Woensdag) 8:00 's ochtends - 10:00 's ochtends
Locatie
Digital Power - Hogehilweg 19, 1101 CB, Amsterdam
Doelgroep
MKB ondernemers en Marketing Managers die ‘iets met data’ willen of al doen, maar geïnspireerd willen raken om meer rendement uit hun data te halen.Managers, Marketeers en beleidsmakers die willen ontdekken hoe ze de relatie met hun klanten verder kunnen versterken.
Kosten
deelname en ontbijt zijn kosteloos.
Heb je een vraag over de geplande sessie of wil je hem in-house laten organiseren?
Bel ons op 020 308 43 90 of mail ons.
Event informatie
Bedrijf: Digital Power
Datum: 17 april 2019Inschrijven voor: 17 april 2019
Type event: Workshop
Doelgroep: MKB ondernemers en Marketing Managers
Locatie: Amsterdam