Inkopen van ICT | NEVI

Bedrijf
Datum
09 april 2019
Inschrijven voor
08 april 2019
Type event
Business Course
Doelgroep
Zie omschrijving
Locatie
Nieuwegein
Dit event heeft reeds plaatsgevonden

Inkopen van ICT (informatie- en communicatietechnologie) is vaak een grote uitdaging. De ICT-markt is continu in beweging en de ontwikkelingen volgen elkaar zeer snel op. Om een ICT-inkooptraject te laten slagen is kennis nodig van ICT-termen en -onderwerpen zoals projectmanagement, governance, architectuur, de generieke digitale infrastructuur van de overheid (GDI) en wat een vendor lock-in is.

Tijdens de training Inkopen van ICT ontdek je de complexiteit en risico’s van een professioneel ICT-inkoopproces. Je leert hoe je een goed bestek maakt voor diverse vormen van ICT-projecten en wat specifieke contractuele vraagstukken zijn. Het opstellen van Service Level Agreements (SLA’s) komt ook aan bod. Daarnaast staan we stil bij relaties met monopolistische leveranciers en het voorkomen van de beruchte vendor lock-in.

Wat leer ik tijdens de training?

  • Je leert van praktijkervaringen en cases
  • Een overzicht van relevante ontwikkelingen in de ICT
  • Tools en inzichten om volwaardig gesprekspartner te zijn bij diverse ICT-inkoopsituaties
  • Praktische tools, sjablonen en checklists die je direct kunt gebruiken
  • Antwoord op je vragen over inkoop van ICT

Voor wie is de training Inkopen van ICT geschikt?

Deze training is voor inkopers die op tactisch niveau ICT inkopen.

Event informatie

Bedrijf: Mitopics

Datum: 09 april 2019

Inschrijven voor: 08 april 2019

Type event: Business Course

Doelgroep: Zie omschrijving

Locatie: Nieuwegein