- Waar moet ik allemaal aan denken als ik een (nieuw) e-HRM/ salarisadministratiesysteem wil aanschaffen?
- Welke ontwikkelingen zijn er rondom e-HRM/ salarisverwerking?
- Welke mogelijkheden en functionaliteiten bieden de verschillende systemen van leveranciers?
- Hoe maak ik uiteindelijk de juiste keuze voor een e-HRM/ salarisadministratiesysteem?
Mitopics organiseert met medewerking van AFAS, ADP en Centric op woensdag 21 november van 15:00 tot 19:00 uur een Eindemiddagsessie ‘Inkopen en aanbesteden van e-HRM & salarisadministratiesystemen’.
Tijdens deze interactieve sessie worden trends, ontwikkelingen en belangrijke zaken omtrent het inkopen en aanbesteden van Personeels- & Salarisadministratie systemen besproken. Vervolgens komen drie leveranciers, te weten ADP, AFAS en Centric, zelf aan het woord over hun aanbod op het gebied van e-HRM /salarisadministratiesystemen. Deelname is gratis.
Het programma is als volgt:
14.45-15.00 uur Ontvangst
15.00-15.20 uur Trends en ontwikkelingen, door Mitopics
15.20-16.00 uur Introductie aanbesteding e-HRM, door Mitopics
16.00-16.15 uur Pauze
16.15-17.45 uur 3 x 30 minuten presentaties, door ADP, AFAS en Centric
17.45-18.00 uur Wrap up, door Mitopics
18.00-19.00 uur Borrel
Locatie: Mitopics, Stavorenweg 4, Gouda
Mitopics is een onafhankelijk IT-adviesbureau vanuit de combinatie van technische, bedrijfskundige en juridische expertise, dat uitkomst kan bieden bij de inkoop/aanbesteding van een e-HRM systeem.
Aanmelden voor gratis deelname
Deze eindemiddagsessie is bedoeld voor medewerkers die nauw betrokken zijn of betrokken zullen worden bij het inkopen of aanbesteden van personeel-& salarissystemen. Deze bijeenkomst zal plaatsvinden op het kantoor van Mitopics in Gouda en er zijn geen kosten aan verbonden.
Event informatie
Bedrijf: Mitopics
Datum: 21 november 2018Inschrijven voor: 21 november 2018
Type event: Seminar
Doelgroep: Professionals
Locatie: Gouda