U kent Quint van de diverse ontbijtsessies, ronde tafels of andere vormen van kennisdeling. We ondersteunen organisaties bij vraagstukken rondom wendbaarheid, leiderschap, innovatie en besturing.
Design Thinking
In een wereld waar digitale revoluties elkaar in rap tempo opvolgen, is het lastig gelijk de oplossingsrichting te vinden (en te kiezen). Organisaties moeten innoveren om relevant te blijven. Er is een nieuwe mindset nodig waarin snelheid, creativiteit en slagkracht de sleutelbegrippen zijn om succesvol nieuwe diensten en producten te ontwikkelen. Deze continue innovatie kan worden bereikt middels Design Thinking. Waarom? Omdat Design Thinking een ideale methode is om vanuit de essentie te redeneren. Alvorens (te) snel tot oplossingen te komen staan we stil bij de kernvragen: waarom en voor wie?
Customer Journey
Elke 6 weken organiseren wij op dinsdag een open workshop ‘Innoveren met Design Thinking’. Het doel is om middels de Design Thinking methode een ‘customer journey’ te ontwerpen en direct te toetsen. Door de pragmatische opzet van de workshop gaat u aan het einde van de middag naar huis met direct toepasbare kennis over het ontwerpen van een customer journey middels Design Thinking.
Voor wie is deze sessie interessant?
Deze workshop richt zich op managers en professionals die op zoek zijn naar concrete handvatten om innovatie in hun organisatie te versnellen. Quint behoudt zich het recht voor om aanmeldingen te weigeren die niet voldoen aan het gewenste profiel.
Event informatie
Bedrijf: Quint
Datum: 09 oktober 2018Inschrijven voor: 08 oktober 2018
Type event: Workshop
Doelgroep: Professionals
Locatie: Amsterdam