Customer centric thinking? That’s easier said than done… Maar met Customer Experience by Service Design heb je een duidelijk stappenplan richting een hogere én succesvolle customer experience. Oxyma hanteert deze succesvolle methodiek al langere tijd voor verschillende klanten. In deze inspiratiesessie meer over de theorie en een interessante case van de Postcodeloterij. Wissel daarnaast van gedachten met medeprofessionals over de uitdagingen en kansen die het biedt binnen jouw organisatie.
Customer Experience by Service Design – jouw stappenplan tot hogere klantgerichtheid
Volgens onderzoek van Harvard Business Review (2014) zorgt een hogere customer experience voor significant meer omzet (140%), maar toch hebben veel marketeers stevige uitdagingen om de customer experience intern op de kaart te krijgen. Tijdens de sessie zullen de volgende vraagstukken aan bod komen:
- Waar start je, en hoe identificeer je eventuele gaps of kansen binnen de customer journey?
- Hoe zorg je voor prioriteitsstelling?
- Waar loop je intern/extern allemaal tegenaan?
- Hoe organiseer je dit succesvol in een multidisciplinair team?
- En tot slot, hoe meet je het succes?
Herken je jezelf in (één van) deze vraagstukken? Zet de Customer Experience by Service Design inspiratie sessie op 28 juni dan zeker in je agenda!
Datum:
Donderdag 28 juni van 15:00 – 17:00, afsluitend een borrel
Locatie:
Oxyma HQ, Vasteland 74, Rotterdam. Parkeren Erasmusbrug, uitrijkaarten beschikbaar.
Agenda:
15:00-15:30 Inloop
15:30-15:45 Intro CX by Service Design @ Oxyma
15:45-16:15 Uitleg van de Oxyma approach door Noor Schopman (consultant Oxyma)
16:15-17:00 Klantervaringen Postcodeloterij door Lieke Witte (team lead online Postcodeloterij)
17:00-18:00 Afsluitende netwerkborrel met natuurlijk een heerlijke Rotterdamse bitterbal!
Event informatie
Bedrijf: Oxyma
Datum: 28 juni 2018Inschrijven voor: 27 juni 2018
Type event: Workshop
Doelgroep: Professionals
Locatie: Rotterdam