Oxyma organiseert op 25 mei in Rotterdam een Round Table (breakfast editie) over GDPR. Veel organisaties zijn druk bezig om GDPR goed in te richten. Op D-Day (25 mei) gaan we hierover met elkaar in gesprek. Hoe ga je als marketeer om met GDPR? Wat zijn de kansen, valkuilen en wat kunnen corporates eigenlijk nog van elkaar leren? Deze Round Table staat in het teken van best practices, kennisdeling en netwerken. Geïnteresseerd? Meld je aan!
In deze Oxyma Round Table zullen we dieper ingaan op de volgende onderwerpen:
- Hoe ver zijn jullie met de implementatie
- Op welke wijze is het traject verlopen
- Wat is de rol van marketing/online
- Waar lopen jullie tegenaan
- Welke kansen biedt het nog
- Etc.
Deze round table is extra interessant voor marketeers en managers welke actief meewerken of hebben gewerkt aan de GDPR compliancy.
Datum
Donderdag 25 mei 2018 van 09:00 – 11:30.
Locatie
Oxyma HQ, Vasteland 74, Rotterdam. Parkeren Erasmusbrug, uitrijkaarten beschikbaar
Agenda
09:00 – 09:30 uur – Inloop & ontvangst met ontbijt
09:30 – 09:45 uur – Welkom & introductie Oxyma en Merkle
09:45 – 11:30 uur – Round Table
11:30 uur – Afsluitend koffie
Meld je aan!
Wil je deelnemen aan deze (gratis) roundtable over GDPR? Meld je dan aan via onderstaande button.
Event informatie
Bedrijf: Oxyma
Datum: 25 mei 2018Inschrijven voor: 24 mei 2018
Type event: Seminar
Doelgroep: Marketeers
Locatie: Rotterdam