Digitale strategie: bundelen van de innovatiekracht van uw zorgorganisatie met die van leveranciers
Twijfelt u nog aan de noodzaak van digitale strategie? Bijna geen ondernemingsdoelstelling kan meer worden behaald zonder digitalisering. Wij vinden dat digitale strategie u in staat moet stellen om uw organisatie te koppelen met partijen buiten de muren. En merken dat u steeds afhankelijker bent van de innovatiekracht van uw ‘digitale’ leveranciers.
Houden de volgende vragen u bezig?
- Welke digitale strategie heb ik nodig? Elke zorgorganisatie zou zich structureel moeten koppelen met haar omgeving, de ‘gekoppelde’ digitale strategie. Maar hoe kunnen processen over organisaties structureel worden gekoppeld en verbeterd zodat een echt netwerk ontstaat waar zorg op de meest logische plek wordt geleverd?
- Hoe cruciaal in deze strategie zijn leveranciers van e-health en portalen? Zijn leveranciers daadwerkelijk in staat om bij te dragen aan de innovatie van uw organisatie? Hoe voert u regie over uw leveranciers? En welke contractuele afspraken moet u dan maken?
Dan nodigen wij u van harte uit op 19 april
Wij nodigen u van harte uit om bij dit vision dinner aanwezig te zijn. De inleidingen zijn kort. Daarom heeft u ruim de gelegenheid om met elkaar van gedachten te wisselen, zowel plenair als tijdens de borrel en dinner. U zult uw collega’s Raad van Bestuur, CMIO en CIO vanuit ziekenhuis en care organisaties ontmoeten, als ook van eerstelijnszorg organisaties en brancheorganisaties.
Laat u inspireren door
Peter van der Meer, voorzitter Raad van Bestuur van het Albert Schweitzer ziekenhuis. ASZ wil het meest innovatieve ziekenhuis van Nederland worden. Als betere patiëntenzorg en het plaatsen van grote delen van chronische zorg buiten het ziekenhuis het doel is, wat is dan de digitale strategie van dit topklinisch ziekenhuis? Kan door de samenwerking met Health Valley en het Fieldlab écht worden opgeschaald met e-health? En welke rol heeft data in de Informatiekoers 2020?
Hans Jörgen Dekker, lead onderzoeker van Quint. De uitkomsten van het onderzoek over de valkuilen en ervaring om te komen tot een succesvolle realisatie van de digitale strategie, de rol van opdrachtgevers en de bijdrage van de eigen IT afdeling en leveranciers. Wat zijn de drivers voor verandering: technologie, financiële baten, processen en/of uw collega’s?
Programma
- Inloop 17.45 – 18.15
- Inleiding en dinner 18.15 – 19.45
- Discussie en afsluiting 19.45 – 20.30
Event informatie
Bedrijf: Quint
Datum: 19 april 2018Inschrijven voor: 19 april 2018
Type event: Seminar
Doelgroep: Bestuurders en professionals
Locatie: Capelle aan den IJssel