Waarom lukt het de ene retailer om klanten aan te trekken en lopen de verkopen bij de ander al jaren terug? Wat is er mis bij noodlijdende warenhuizen, die concurrenten nog steeds zien groeien? En hoe toekomstbestendig is uw organisatie? Lukt het om je als retailer en werkgever te onderscheiden in een concurrerende markt?
Schrijf u nu in
Kom meepraten hoe u uw onderscheidend vermogen kunt vergroten tijdens de vierde Hay Group Retail Netwerkmeeting op dinsdag 29 september aanstaande. De meeting zal die dag plaatsvinden van 14:00-17:00 uur met aansluitend een borrel.
Eus Peters, Directeur van de Raad Nederlandse Detailhandel, zal ons deze middag meer vertellen over het belang van 'Personality' en wat een klant doet terugkomen of doet vertrekken naar uw concurrent.
Vanuit Hay Group maken we de vertaalslag wat dit betekent voor de werving en het behoud van de beste medewerkers. Vanuit Hay Group maken we de vertaalslag wat dit betekent voor de werving en het behoud van de beste medewerkers.
Programma
14:00 – 14:30 Ontvangst
14:30 – 14:45 Welkom en introducties
14:45 – 15:15 Eus Peters, Directeur van de Raad Nederlandse Detailhandel over het belang van Personality
15:15 – 15:45 Pauze
15:45 – 16:45 Workshops, met keuze uit:
- Recruitment: Hoe de juiste mensen aan te trekken die passen bij de organisatiewaarden en DNA
- Talent Management: Hoe mensen te sturen en te ontwikkelen om je onderscheidend vermogen te behouden in een veranderende omgeving
- Organisatie inrichting: Hoe de organisatie in te richten om je onderscheidend vermogen efficiënt in te zetten
16:45 – 17:00 Wrap up
17:00 – 18:00 Netwerkborrel
Details
Wanneer: Dinsdag 29 september 2015, 14:30-17:00 uur met aansluitend een netwerkborrel
Locatie: Amsterdam
Meer informatie: Nienke Fentener van Vlissingen, nienke.van.vlissingen@haygroup.com, 088-892 9621.
Event informatie
Bedrijf: Hay Group
Datum: 29 september 2015Inschrijven voor: 28 september 2015
Type event: Seminar
Doelgroep: Professionals