Na 2 succesvolle edities in 2013 en 2014 organiseert Bisnez Management op woensdag 20 mei de derde Bisnez Live Borrel. Het is een avond door en voor young professionals, een avond zonder verplichtingen, een avond om elkaar te ontmoeten en bij te praten. Elk jaar wordt een thema bedacht dat de gasten prikkelt en aan het denken zet. Dit jaar is gekozen voor 'Verleiding, hoe sterk ben jij? Drie gastsprekers zullen dit thema vanuit hun invalshoek belichten. We stellen ze graag even voor.
Samuel Zwaan
Samuel Zwaan is productmanager bij eBay in New York en hij zal ingaan op de wijze waarop eBay klanten verleidt. Marketing en sales zijn erop gericht consumenten hun producten te laten kopen. Maar hoe doet eBay dat? Welke middelen zetten ze in en hoever gaan ze?
Mirjam Wiersma
Mirjam Wiersma zal de gasten meenemen in de wereld van zakelijk flirten. En daarmee bedoelt ze niet hoge hakken, zwoele blikken en een intiem rendez-vous in het bedrijfsrestaurant. Nee, zakelijk flirten gaat over charmeren en over zaken voor elkaar krijgen. Maar hoe doe je dat? Mirjam is de grondlegger van Zakelijk flirten en auteur van de bestseller Zakelijk flirten, tools voor een sprankelend en overtuigend gesprek.
Michael Vliek
Michael Vliek is docent van de Afdeling Psychologie aan de UvA en auteur van het boek 'Overreden en verleiden'. Als je mensen wilt overtuigen kom je een heel eind met goede argumenten. Toch is dat vaak niet voldoende: veel mensen roken, drinken te veel, bewegen te weinig, rijden te hard, of eten fastfood terwijl ze weten dat dit ongezond is. Waarop baseren mensen dán hun keuzes? Waar wordt hun gedrag dan wél door beïnvloed? Dit boek gaat over alle verschillende manieren waarop mensen zich laten overreden en verleiden. Michael zal de gasten meenemen in de psychologie achter verleiding.
Event informatie
Bedrijf: Bisnez
Datum: 20 mei 2015Inschrijven voor: 20 mei 2015
Type event: Seminar
Doelgroep: Young Professionals