Purchasing Intelligence

Event informatie

Bedrijf: Lakran

Datum: 14 april 2015

Inschrijven voor: 13 april 2015

Type event: Seminar

Doelgroep: Professionals

Bedrijf: Lakran

Dit event heeft reeds plaatsgevonden

Naar schatting 60% van de Nederlandse inkooporganisaties richt zich nog vooral transactioneel en prijsgedreven op het forceren van toegevoegde waarde. Dit terwijl een toenemend aantal organisaties aangeeft dat men zich graag zou willen focussen op “kosten uit de keten filteren” en “de business meer centraal te stellen in het bepalen van haar agenda”. Behoort uw organisatie tot deze groep en herkent u zich hierin? Kortom, u wilt uw uitvoerende inkoop wel meer strategisch positioneren, maar vraagt zich af hoe dit aan te pakken. Een goede eerste stap is het beter beheersen van de inkoopprocessen. Ondersteun ik die interne klant nu echt wel? Draag ik bij aan de doelen van de CEO en de organisatie als geheel? Waar gaat het mis en hoe kan ik kostenbeheersend optimaliseren in plaats van slechts lagere prijzen te bedingen bij leveranciers? Waarde wordt geproduceerd over een heel proces. Details zijn niet te besturen door enkel het meten van de output. Dit vraagt om procesoriëntatie.

Seminar - Purchasing Intelligence

Leer van de ervaringen van Gerco Rietveld en Heineken
Bent u de inkoopprofessional met “3.0-neigingen” die op zoek wil naar verbeteringen, en naar het stabieler positioneren van inkoop in het geheel, dus ook operations-processen? Dan nodigen wij u van harte uit voor het Purchasing Intelligence-seminar dat Software AG samen met LAKRAN Procurement Professionals organiseert op donderdag 14 april a.s., van 13.30 tot 17.00 uur bij NBC te Nieuwegein. De agenda volgt snel, maar wij kunnen nu al een tipje van de sluier geven: we hebben inkoopgoeroe Gerco Rietveld en Heineken International bereid gevonden om een presentatie te verzorgen! De moeite waard dus om het seminar bij te wonen!

Doe mee aan ons onderzoek rond P2P
Voorafgaand aan het evenement willen wij graag van Purchase to Pay (P2P)-professionals weten hoe zij kijken naar hun huidige inkoop: is het uitvoerende proces/systeem voornamelijk operationeel gericht of wordt er bij u al naar gekeken naar de strategisch waarde? Deze enquête kost slechts enkele minuten van uw tijd. De uitkomsten zullen wij aan u presenteren op 14 april 2015.

Interesse?
U kunt zich aanmelden door een e-mail te sturen naar Kayeng Mak. Vragen en opmerkingen kunt u sturen naar info@softwareag.nl. Maak van de gelegenheid gebruik om te netwerken met uw vak- en branchegenoten. Deelname is gratis.

Event informatie

Bedrijf: Lakran

Datum: 14 april 2015

Inschrijven voor: 13 april 2015

Type event: Seminar

Doelgroep: Professionals

×
A.T. Kearney Accenture ACE Company Adaptif Adlasz Adviesgroep Novius AevesBenefit Anderson MacGyver Andersson Elffers Felix Annalise Arlande Arthur D. Little AT Osborne Atos Consulting Bain & Company Baker Tilly BCG Platinion BDO BearingPoint Berenschot Best Value Group Bisnez BlinkLane Consulting BluPoint BMC Boer & Croon Management Bolster Bostec Boston Consulting Group Bright & Company | People Strategy Buitenhuis Advies buro C5 Bvolve Capgemini Invent Centric Cmotions COMATCH Conclusion Connective Payments Count & Cooper De Kleine Consultant Deloitte Delta Capita Digital Power Dimensys Ecorys Eden McCallum Energyprofs Enigma Consulting EY EY-Parthenon Finavista Finext First Consulting Flowant flowresulting FTE Groep FTE Improvery Galan Groep GalanNXT Grant Thornton Groenewout Gupta Strategists Gwynt Hamstra & Partners Hermes | Partners Hospitality Group Hot ITem House of Performance IG&H Improven InContext innergo INNOPAY Intermedius ITDS Business Consultants Itility JBR JBR Interim Executives Kirkman Company Korn Ferry KplusV KPMG KPN ICT Consulting Kruger Kurtosis KWINK groep Leeuwendaal M3 Consultancy Magnus Marktlink Mazars McKinsey & Company Medical Business Projects Mercer Merkle METRI Mitopics MLC Mobilee Monitor Deloitte Morgens MSR Consulting Group Möbius Node1 Oliver Wyman OrangeX Ordina Organize Agile Oxyma p2 PA Consulting Group Paul Postma Marketing Consultancy PBLQ People Change PNO Consultants Projective Protiviti Proven Partners PwC Qhuba Quantics Quint Wellington Redwood Quintop Raad van Toekomst ResidentieProfs RGP Rijnconsult Roland Berger Salvéos Schaekel & Partners Schuberg Philis SeederDeBoer Sia Partners Significant Groep Simon-Kucher & Partners SiRM Solid Professionals SOLVE Consulting SparkOptimus Strategy Development Partners Strategy& Student Consultancy Group Summiteers Supply Value Symbol Synechron The Next Organization Trevian Turner TWST TwynstraGudde UMS Group UniPartners UPD Van Oers Corporate Finance Vanberkel Professionals Varrlyn Vasco Consult Vintura VODW Voogt Pijl & Partners Wielinq Willis Towers Watson WIN Yellowtail YGroup YNNO Young Advisory Group YourConnector Zanders Zestgroup