Wat: Ontbijtsessie Customer Journey
Voor wie: Marketingmanager, innovatiemanager, kanaal-, product- en assortimentsmanagers en business controller
Tijdstip: Van 8:00 tot 11:30 uur, startend met een ontbijt
Aanmelden: Klik hier om je aan te melden
Hoe kan het toepassen van de Customer Journey het rendement verhogen?
Op 11 juni willen we hierop antwoord geven. De laatste tijd wordt er veel gesproken en geschreven over customer journey. Wat kan je ermee in de praktijk? Hoe ga je de journey intern organiseren en zorg je ervoor dat de klantprocessen aansluiten op de customer journey? Hoe borg je deze in de organisatie zodat je er meer rendement mee kunt behalen?
Tijdens de ontbijtsessie nemen wij je mee in de dynamische wereld van de customer journey. We gaan kijken naar organisaties als Lego, Starbucks en Transavia, praktijkvoorbeelden van specifieke touchpoints aanhalen en gaan we samen opzoek naar de potentiële verbeteringen voor jouw organisatie.
Overweeg je ook een customer journey uit te werken binnen je organisatie of heb je al ervaring met een customer journey en je wil er nog meer uit halen? Meld je nu aan voor deze ontbijtsessie.
Wij hebben er zin in, jij ook?
Tot ziens tijdens het ontbijt op 11 juni!
Er zijn geen kosten aan verbonden, bij afmelding na ontvangst van de bevestiging of no show, brengen we 100 in rekening en schenken dit bedrag aan de
Make-a-Wish Foundation. Een collega laten deelnemen als je niet aanwezig kunt zijn, kan natuurlijk ook.
Event informatie
Bedrijf: Finext
Datum: 11 juni 2014Inschrijven voor: 10 juni 2014
Type event: Seminar
Doelgroep: Professionals