SAM MasterClass 24 Apr.

Event informatie

Bedrijf: RedFoxBlue

Datum: 24 april 2013

Inschrijven voor: 24 april 2013

Type event: Workshop

Doelgroep: Salesmanagers

Bedrijf: RedFoxBlue

Dit event heeft reeds plaatsgevonden

SAM MasterClass

Sterke en flexibele bedrijven laten het zien. Juist in deze tijd kan met scherpe focus op marktbewerking het verschil gemaakt worden. Het geheim van deze succesvolle marktbewerking is dat ze slim investeren in de harde wetmatigheden in sales. Herken en erken dat hier ook voor u winst te behalen valt. Op weg naar betere resultaten tegen lagere verkoopkosten.

Tijdens deze SAM MasterClass krijgt u:
• Inzicht in hoe de vijf harde wetmatigheden in sales voor u kunnen werken
• Toepasbare tips voor omzetgroei, lagere verkoopkosten en blijvend verkoopsucces
• Tools voor analyse ter verbetering van het rendement op uw verkoopactiviteiten
• Technieken en vaardigheden rondom sales management en commerciële directievoering
• Compact werkboek met tips, praktische modellen en direct toepasbare theorie

Sales Acceleratie Management
Met Sales Acceleratie Management (SAM) geeft u op korte termijn een impuls aan uw omzet en/of verlaagt u uw verkoop- kosten. U legt het fundament voor blijvend verkoopsucces. De basis is een uitgekiende intensivering van uw commerciële inspanningen met focus op de navolgende vijf wetmatigheden in sales:

1. De ene klant of prospect is meer waard en kansrijker dan de andere
2. Het ene verkoopkanaal levert meer rendement op dan het andere
3. Verschillende klanten kopen eenzelfde product/dienst veelal om verschillende redenen
4. Meer resultaten (marktdruk) levert meer omzet 5. Betere kwaliteit klantcontact levert altijd meer op

Deze wetmatigheden zijn feitelijk, logisch en niet te kraken. Met de juiste inspanningen kunt u uw verkoopresultaten meetbaar en blijvend verbeteren. U kunt meer uit uzelf, uw team, uw organi- satie en uw markt halen. Klinkend verkoopsucces tegen lagere kosten!

Voor wie?
Deze SAM MasterClass is bedoeld voor leidinggevenden die verantwoordelijk zijn voor het behalen van verkoopsucces. Indien u de volgende commerciële faalfactoren herkent (welke voortkomen uit 11 jaar ervaring en ruim 300 praktijkcases), dan gaat deze SAM MasterClass u zeker voordeel opleveren:

1. Lage netto verkooptijd doordat uw professionals onvoldoende opereren op hun kerntaken per functie
2. Klanten eisen advies en rendement op hun investering, maar worden bewerkt met een product & prijs gedreven aanpak
3. Minimale en traditionele klantsegmentatie. Nauwelijks zicht op de meest renderende doelgroepen
4. “Sales” heeft niet de hoogste prioriteit in de directiekamer
5. De salesmanager stuurt en coacht zijn/haar teamleden onvoldoende op de verkoopmomenten van de waarheid
6. De kwaliteit van de verkoopinspanningen (salesfunnel ratio’s) is laag

Investering en inschrijving
De investering bedraagt € 295,- excl. 21% btw. Dit bedrag is inclusief lunch, consumpties, documentatie praktijkcases en coaching in kleine groepen.

Inschrijven voor de SAM MasterClass is eenvoudig:

> Mail of bel uw contactpersoon binnen RedFoxBlue, of   
> Mail naar sam@redfoxblue.nl, of   
> Vul het inschrijfformulier in: klik hier.

Event informatie

Bedrijf: RedFoxBlue

Datum: 24 april 2013

Inschrijven voor: 24 april 2013

Type event: Workshop

Doelgroep: Salesmanagers

×
Accenture ACE Company Adaptif Adlasz Adviesgroep Novius AevesBenefit Anderson MacGyver Andersson Elffers Felix Annalise Arlande Arthur D. Little AT Osborne Atos Consulting Bain & Company Baker Tilly BDO BearingPoint Berenschot Best Value Group Bewegin Bisnez BlinkLane Consulting BluPoint BMC Boer & Croon Management BOLD Bolster Bostec Boston Consulting Group Bright & Company | People Strategy Buitenhuis Advies buro C5 Bvolve Capgemini Invent Cegeka Consulting Cmotions COMATCH Conclusion Count & Cooper CPMview De Issuemakers De Kleine Consultant Deloitte Delta Capita Digital Power Dimensys Ecorys Eden McCallum Energyprofs Enigma Consulting Eurekon EY EY-Parthenon Finext First Consulting FitchFinance Flowant flowresulting Fronteer FTE Groep FTE Improvery Galan Groep GalanNXT Grant Thornton Groenewout Gupta Strategists Gwynt Hamstra & Partners Hogenhouck m&a Hospitality Group Hot ITem House of Performance IG&H Improven innergo INNOPAY Intermedius ITDS Business Consultants Itility JBR JBR Interim Executives Kearney Kirkman Company Korn Ferry KplusV KPMG Kruger Kurtosis KWINK groep Leeuwendaal M3 Consultancy Magnus Marktlink Mazars McKinsey & Company Medical Business Projects Mercer Merkle METRI Mitopics MLC Mobilee Monitor Deloitte Morgens MSR Consulting Group Möbius NEWCRAFT Nextcontinent Ngenious Node1 Oliver Wyman OrangeX Ordina Organize Agile p2 PA Consulting Group parsionate Paul Postma Marketing Consultancy People Change PNO Consultants Projective Protiviti Proven Partners Prowareness PwC Quint Quintop Raad van Toekomst RedFoxBlue ResidentieProfs RGP Rijnconsult Riverwise Roland Berger Salvéos Schaekel & Partners SeederDeBoer Sia Partners Significant Groep Simon-Kucher & Partners SiRM Solid Professionals SOLVE Consulting SparkOptimus Staffing MS Strategy& Student Consultancy Group Summiteers Supply Value Symbol Synechron The Next Organization TIC Advisory Trevian Turner TWST TwynstraGudde UMS Group UniPartners UPD Van Oers Corporate Finance Vanberkel Professionals Varrlyn Vasco Consult Vintura VODW Volt Strategy Voogt Pijl & Partners WIN Xebia Yellowtail YGroup YNNO Young Advisory Group YourConnector Zanders Zestgroup