SAM MasterClass
Sterke en flexibele bedrijven laten het zien. Juist in deze tijd kan met scherpe focus op marktbewerking het verschil gemaakt worden. Het geheim van deze succesvolle marktbewerking is dat ze slim investeren in de harde wetmatigheden in sales. Herken en erken dat hier ook voor u winst te behalen valt. Op weg naar betere resultaten tegen lagere verkoopkosten.
Tijdens deze SAM MasterClass krijgt u:
• Inzicht in hoe de vijf harde wetmatigheden in sales voor u kunnen werken
• Toepasbare tips voor omzetgroei, lagere verkoopkosten en blijvend verkoopsucces
• Tools voor analyse ter verbetering van het rendement op uw verkoopactiviteiten
• Technieken en vaardigheden rondom sales management en commerciële directievoering
• Compact werkboek met tips, praktische modellen en direct toepasbare theorie
Sales Acceleratie Management
Met Sales Acceleratie Management (SAM) geeft u op korte termijn een impuls aan uw omzet en/of verlaagt u uw verkoop- kosten. U legt het fundament voor blijvend verkoopsucces. De basis is een uitgekiende intensivering van uw commerciële inspanningen met focus op de navolgende vijf wetmatigheden in sales:
1. De ene klant of prospect is meer waard en kansrijker dan de andere
2. Het ene verkoopkanaal levert meer rendement op dan het andere
3. Verschillende klanten kopen eenzelfde product/dienst veelal om verschillende redenen
4. Meer resultaten (marktdruk) levert meer omzet 5. Betere kwaliteit klantcontact levert altijd meer op
Deze wetmatigheden zijn feitelijk, logisch en niet te kraken. Met de juiste inspanningen kunt u uw verkoopresultaten meetbaar en blijvend verbeteren. U kunt meer uit uzelf, uw team, uw organi- satie en uw markt halen. Klinkend verkoopsucces tegen lagere kosten!
Voor wie?
Deze SAM MasterClass is bedoeld voor leidinggevenden die verantwoordelijk zijn voor het behalen van verkoopsucces. Indien u de volgende commerciële faalfactoren herkent (welke voortkomen uit 11 jaar ervaring en ruim 300 praktijkcases), dan gaat deze SAM MasterClass u zeker voordeel opleveren:
1. Lage netto verkooptijd doordat uw professionals onvoldoende opereren op hun kerntaken per functie
2. Klanten eisen advies en rendement op hun investering, maar worden bewerkt met een product & prijs gedreven aanpak
3. Minimale en traditionele klantsegmentatie. Nauwelijks zicht op de meest renderende doelgroepen
4. “Sales” heeft niet de hoogste prioriteit in de directiekamer
5. De salesmanager stuurt en coacht zijn/haar teamleden onvoldoende op de verkoopmomenten van de waarheid
6. De kwaliteit van de verkoopinspanningen (salesfunnel ratio’s) is laag
Investering en inschrijving
De investering bedraagt € 295,- excl. 21% btw. Dit bedrag is inclusief lunch, consumpties, documentatie praktijkcases en coaching in kleine groepen.
Inschrijven voor de SAM MasterClass is eenvoudig:
> Mail of bel uw contactpersoon binnen RedFoxBlue, of
> Mail naar sam@redfoxblue.nl, of
> Vul het inschrijfformulier in: klik hier.
Event informatie
Bedrijf: RedFoxBlue
Datum: 24 april 2013Inschrijven voor: 24 april 2013
Type event: Workshop
Doelgroep: Salesmanagers