Business Model Innovatie en Value Proposition Design

Gladwell Academy

Algemene informatie

Aanbieder: Gladwell Academy

Type: Training

Kosten: €1.595,-

Duur: 3 dagen

Aantal deelnemers: 18

Doelgroep: Financieel managers, Innovatiemanagers, Commercieel directeurs en adviseurs

Taal: Engels

THE ONLY WAY TO WIN IS TO LEARN FASTER THAN ANYONE ELSE

Hoewel Business Model Innovatie nauwelijks nieuw te noemen is, de schaal en snelheid waarmee innovatieve businessmodellen in het organisatielandschap veranderen is groter dan ooit. Voor veel organisaties is nu het moment om deze uitdagingen op te pakken en hierbij gestructureerd te werk te gaan.

Business Model Innovatie is gericht op het heroverwegen van eerder gemaakte keuzes en het opnieuw definiëren van waardecreatie voor klanten, medewerkers en de maatschappij.

Tijdens deze training stellen wij ons de volgende vragen:

  • Wat betekenen businessmodellen voor uw organisatie?
  • Wat is er nu anders dan voorheen?
  • Wat kunt u daar als manager mee?

Tijdens deze training leert u

  • Uw businessmodel opnieuw definiëren op basis van nieuwe waardeproposities
  • uw organisatie te transformeren
  • de belangrijkste theorieën en strategieën voor dit onderwerp.

Deze training is inclusief:

  • het boek Value Proposition Design van Alexander Osterwalder (hardcopy)
  • het boek The New Oil van Arent van ’t Spijker (hardcopy)
  • digitaal lesmateriaal
  • certificaat van deelname

Algemene informatie

Aanbieder: Gladwell Academy

Type: Training

Kosten: €1.595,-

Duur: 3 dagen

Aantal deelnemers: 18

Doelgroep: Financieel managers, Innovatiemanagers, Commercieel directeurs en adviseurs

Taal: Engels

Meer opleidingen in Agile

Meer opleidingen in Agile

Meer opleidingen van Gladwell Academy

Meer opleidingen van Gladwell Academy

Meer opleidingen

Opleidingen

Wij gebruiken je gegevens alleen om deze aanvraag te verwerken.
Lees onze gebruikersvoorwaarden voor meer informatie.