Klantgerichtheid

Baker Tilly Berk

Algemene informatie

Aanbieder: Baker Tilly Berk

Type: Training

Kosten: €225,-

Duur: Éen dag (9:00 - 17:00)

Aantal deelnemers: Onbekend

Doelgroep: Voor alle bedrijven waar veelvuldig sprake is van klantcontac

PE Punten: Onbekend

Taal: Nederlands

Het wordt steeds belangrijker voor uw organisatie om onderscheidend te kunnen zijn ten opzichte van andere ondernemingen. Eén van de manieren om dit te zijn is door middel van uw personeel. Als zij in staat zijn om uw klanten een optimale service te bieden dan kunt u uw klanten aan uw organisatie binden.

Klantgerichtheid vertaalt zich voor een servicetechnicus in ander gedrag dan voor een receptioniste. Onze trainers bieden dan ook maatwerk en integreren aspecten die belangrijk zijn voor úw bedrijf. Op hoofdlijnen komen zaken aan bod als leren denken als een klant, het belang van een goede (eerste) indruk, gesprekstechnieken zoals luisteren, samenvatten en doorvragen en feedback geven en ontvangen.

Opzet training

We combineren theorie met praktijkoefeningen en zorgen voor een interactief geheel. Idealiter bent u als leidinggevende of werkgever nauw bij de inhoud van de training betrokken om ook een goede opvolging te waarborgen.

Na deze training:

  • Bent u zich bewust van het belang van klantgerichtheid bij uw medewerkers.
  • Heeft u handvatten om de communicatie van uw medewerkers te verbeteren.
  • Creëert u een betere klantbeleving voor uw klanten.

Over de docent

Drs. Esther Koeman is HR-consultant bij Baker Tilly Berk Employment Advisory en ondersteunt werkgevers en leidinggevenden al jaren bij het voeren van goede, motiverende gesprekken.

Kosten

€ 225 per deelnemer

Algemene informatie

Aanbieder: Baker Tilly Berk

Type: Training

Kosten: €225,-

Duur: Éen dag (9:00 - 17:00)

Aantal deelnemers: Onbekend

Doelgroep: Voor alle bedrijven waar veelvuldig sprake is van klantcontac

PE Punten: Onbekend

Taal: Nederlands

Meer opleidingen van Baker Tilly Berk

Meer opleidingen van Baker Tilly Berk

Opleiding Aanbieder Duur
Sollicitatiegesprekken voeren Baker Tilly Berk Baker Tilly Berk 1 of 2 dag delen per dagdeel 4 uur.
Succesvol reorganiseren Baker Tilly Berk Baker Tilly Berk Éen dag (9:00 - 17:00)
Kennissessie ontslagrecht Baker Tilly Berk Baker Tilly Berk Deze training duurt één dag (09.00 – 17.00 uur).
Beoordelingsgesprekken Baker Tilly Berk Baker Tilly Berk Éen dag (09
Opbouw personeelsdossier Baker Tilly Berk Baker Tilly Berk Deze training duurt één dagdeel (max. 4 uur).
Workshop Interne Controle in de zorg Baker Tilly Berk Baker Tilly Berk 1dag (13:00 uur - 16.30 uur.)
Casemanagement Baker Tilly Berk Baker Tilly Berk 1dag (09.30 uur -16.00 uur.)
Financiering van de zorg Baker Tilly Berk Baker Tilly Berk 9.00 tot 17.00 uur

Meer opleidingen

Opleidingen

Wij gebruiken je gegevens alleen om deze aanvraag te verwerken.
Lees onze gebruikersvoorwaarden voor meer informatie.