Masterclass Customer Journey

Altuïtion

Algemene informatie

Aanbieder: Altuïtion

Type: Training

Kosten: €2.500,-

Duur: 5 bijeenkomsten

Aantal deelnemers: Onbekend

Doelgroep: Marketing(communicatie) professionals

Taal: Engels

Klantbeleving, Customer Experience, Net Promotor Score, Klantreviews, 9+ .... Organisaties zijn volop in beweging om de klant beter te bedienen, waarbij 'gewoon' doen wat er verwacht wordt (en dus inspelen op de functionele beleving) in veel gevallen al lang niet meer genoeg is om bijvoorbeeld door klanten aanbevolen te worden. Je wilt graag promotors, maar promotors voor je proberen te winnen door functioneel te verbeteren, dat gaat je niet lukken. Je zult met (potentiële) klanten een emotionele connectie moeten maken op Momenten van de Waarheid. Dit verwachten ze niet, het geeft bovendien aan dat je aan hen denkt, er voor hen wilt zijn, en wilt meedenken als de klant daar onbewust behoefte aan heeft. Dat geldt zowel in de offline als in de online klantreis. Om deze Momenten van de Waarheid te achterhalen, zul je allereerst de Customer Journey bloot moeten leggen, om vervolgens met de daarvoor bestemde methodieken te achterhalen waar in die journey de Momenten van de Waarheid verhuld zitten. Tijdens de Masterclass Customer Journey ontdek je hoe.

Wat haal je uit de masterclass?

  • Je weet wat de ideale Customer Journey is.
  • Je weet wat de meerwaarde van Customer Journeys en klantbeleving is.
  • Je weet hoe je de organisatie meekrijgt in het realiseren van de ideale Customer Journey.
  • Je weet waar je het verschil echt kunt maken in Customer Journey en hoe kun je dat kunt blijven doen.
  • Je weet hoe je een betere beleving krijgt tegen lagere kosten.
  • Je weet hoe je Customer Experience Management inricht.

Voor wie is de masterclass bedoeld?

Voor alle marketing(communicatie) professionals die het rendement van hun marketing en communicatie inspanningen willen verhogen door ze een integraal onderdeel te laten zijn van de customer journey. Geen losse boodschappen meer, maar een reis van contactmomenten die de doelgroep echt raken. Ofwel; voor alle marketeers die niet langer willen lopen 'zenden', maar de interactie met de klant durven aan te gaan.

Jouw collega deelnemers

Jouw collega-deelnemers staan voor dezelfde uitdagingen als jij: hoe de customer journey in kaart te brengen en te verrijken met touchpoints die de doelgroep echt touchen. Ze hebben een overeenkomstig denk- en ervaringsniveau en komen uit zeer uiteenlopende branches. Ze zijn onder andere werkzaam als online en/of offline communicatieadviseurs, marketing-, product-, of brandmanagers, accountmanagers, projectmanagers, mediamanagers en account directors.

Algemene informatie

Aanbieder: Altuïtion

Type: Training

Kosten: €2.500,-

Duur: 5 bijeenkomsten

Aantal deelnemers: Onbekend

Doelgroep: Marketing(communicatie) professionals

Taal: Engels

Meer opleidingen in Marketing

Meer opleidingen in Marketing

Meer opleidingen van Altuïtion

Meer opleidingen van Altuïtion

Opleiding Aanbieder Duur
Masterclass Customer Journey Altuïtion Altuïtion 5 bijeenkomsten

Meer opleidingen

Opleidingen

Wij gebruiken je gegevens alleen om deze aanvraag te verwerken.
Lees onze gebruikersvoorwaarden voor meer informatie.