Part of Consultancy.org
Consultancy.nl
Consultant inhuren
Netherlands
Nieuws
Adviesbureaus
Projecten
Diensten
Rankings
Events
Opleidingen
Vacatures
Carrière
Adviesbranche
Partners
Consultancy.nl
Nieuws
Adviesbureaus
Projecten
Diensten
Rankings
Events
Vacatures
Adviesbranche
Opleidingen
Carrière
Partners
Selecteer een
Regio
Global
United States
Canada
Latin America
Europe
United Kingdom
Netherlands
Middle East
Asia
India
Australia
Africa
South Africa
Nieuws
Terug
Laatste nieuws
Sectoren
Adviesbureaus
Vakgebieden
Thema's
Consultancymarkt
Fusies & Overnames
Rankings & Awards
Interviews
Benoemingen
Bedrijfsvoering
ZZP & Freelance
Adviesbureaus
Terug
Adviesbureaus
Grote adviesbureaus
Boutique bureaus
Studentenbureaus
Bureaus per sector
Bureaus per vakgebied
Events
Terug
Alle events
Inhousedagen
Seminars
Business Courses
Workshops
Events per adviesbureau
Opleidingen
Terug
Alle opleidingen
Consulting programma
Management
Verandermanagement
Adviseren
Projectmanagement
Lean & SixSigma
Alle thema's
Vacatures
Terug
Alle vacatures
Junior vacatures
5-10 jaar ervaring
2-5 jaar ervaring
10+ jaar ervaring
Vacatures per vakgebied
Vacatures per sector
Traineeships
Stages
Consultancy-exit
Carrière
Terug
Carrière
Werken als consultant
Solliciteren
Salary Survey 2017
Werken in consulting
Salaris & Bonus
Vacatures
Traineeships
Stages
Adviesbranche
Terug
Adviesbranche
Wereldwijd
Noord-Amerika
Europa
Nederland
Strategy Consulting
Operations Consulting
HR Consulting
Management Consulting
Financial Advisory
IT Consulting
×
Selecteer een land:
×
Populaire landen:
Americas
Brazil
Canada
Mexico
United States
Europe
France
Germany
Netherlands
Switzerland
United Kingdom
Asia
Australia
China
India
Japan
Singapore
Middle East & Africa
Nigeria
Saudi Arabia
South Africa
United Arab Emirates
Selecteer een land:
Nieuws
| Customer Relationship Management
Een overzicht van nieuws, trends en onderzoek op het gebied van Customer Relationship Management:
×
Selecteer een land
Netherlands
×
Selecteer een adviesbureau
Accenture
ACE Company
Adaptif
Adlasz
Adviesgroep Novius - a company of RoyalHaskoningDHV
AevesBenefit
Anderson MacGyver
Andersson Elffers Felix
Annalise
Arlande
Arthur D. Little
AT Osborne
Atos Consulting
Bain & Company
Baker Tilly
BDO
BearingPoint
Berenschot
Best Value Group
Bewegin
Bisnez
BlinkLane Consulting
BluPoint
BMC
Boer & Croon Management
BOLD
Bolster
Bostec
Boston Consulting Group
Bright & Company | People Strategy
Buitenhuis Advies
buro C5
Bvolve
Capgemini Invent
Cegeka
Cmotions
COMATCH
Common Eye
Conclusion
Count & Cooper
CPMview
Critical Minds
De Issuemakers
De Kleine Consultant
Deloitte
Delta Capita
Digital Power
Dimensys
Drijver en Partners
Ecorys
Eden McCallum
Energyprofs
Enigma Consulting
Eurekon
EY
EY-Parthenon
Finext
First Consulting
Flowant
flowresulting
Fronteer
FTE Groep
FTE Improvery
Galan Groep
GalanNXT
Grant Thornton
Groenewout
Gupta Strategists
Gwynt
Hamstra & Partners
Hogenhouck m&a
Hospitality Group
Hot ITem
House of Performance
IG&H
Improven
InContext
innergo
INNOPAY
Intermedius
it's public
ITDS Business Consultants
Itility
JBR
JBR Interim Executives
Kearney
Kirkman Company
Korn Ferry
KplusV
KPMG
Kruger
Kurtosis
KWINK groep
Leeuwendaal
M3 Consultancy
Magnus
Marktlink
Mazars
McKinsey & Company
Mercer
Merkle
METRI
MLC
Mobilee
Möbius
Monitor Deloitte
Morgens
Mount Consulting
MSR Consulting Group
NEWCRAFT
Ngenious
Node1
Oliver Wyman
OrangeX
Ordina
Organize Agile
p2
PA Consulting Group
Paul Postma Marketing Consultancy
People Change
PNO Consultants
Projective
Protiviti
Proven Partners
Prowareness
PwC
Quint
Quintop
Raad van Toekomst
RedFoxBlue
ResidentieProfs
Rijnconsult
Riverwise
Roland Berger
Salvéos
Schaekel & Partners
SeederDeBoer
Sia Partners
Significant Groep
Simon-Kucher & Partners
SiRM
Solid Professionals
SOLVE Consulting
SparkOptimus
Staffing MS
Strategy&
Student Consultancy Group
Student Consultant
Summiteers
Supply Value
Symbol
Synechron
The Next Organization
TIC Advisory
Turner
TWST
TwynstraGudde
UMS Group
UniPartners
UPD
Van Oers Corporate Finance
Vanberkel Professionals
Varrlyn
Vasco Consult
Velox
Vintura
VODW
Volt Strategy
Voogt Pijl & Partners
WIN
Xebia
Yellowtail
YGroup
YNNO
Young Advisory Group
YourConnector
Zanders
Zestgroup
×
Selecteer een onderwerp
(# artikelen)
Bedrijfsvoering
1
Benoemingen
1
Interviews
1
M&A
2
Rankings & Awards
3
×
Selecteer een vakgebied
(# artikelen)
Customer Relationship Management
50
×
Selecteer een sector
(# artikelen)
Automotive
1
Banken
5
Energie
2
Financiële Sector
5
Gemeente
2
ICT
1
Kunst & Cultuur
1
Luchtvaart
1
Nuts
1
Online
2
Openbaar Vervoer
1
Pensioen
3
Retail
3
Verzekering
6
×
Selecteer een thema
(# artikelen)
Artificial Intelligence
1
Boeken
1
Crisis
1
FinTech
1
Robotisering
1
Tips
2
Bedrijf
Adviesmarkt
Customer Relationship Management
Sector
Thema
Onderzoek
Geen nieuws gevonden.
Ordina harmoniseert CRM-landschap met SAP C4C implementatie
Ordina heeft met de ingebruikname van SAP Cloud for Customer (C4C) een volgende stap gezet in de professionalisering van zijn business development en accountmanagement.
11 januari 2021
Stappenplan: Customer journey-analyse voor de financiële sector
Het uitvoeren van een customer journey-analyse is de eerste stap in het optimaliseren van de customer journey. Danielle Clemens en Jennifer Lesmeister van ITDS delen hoe je een customer journey-analyse kunt uitvoeren
29 december 2020
Datadelen levert bijdrage aan verdienvermogen van cultuursector
De Nederlandse cultuursector heeft veel te winnen bij een landelijk samenwerkingsverband rond het gebruik van data.
20 oktober 2020
Vier manieren waarop tech de customer experience kan verbeteren
Vandaag de dag is het voor vrijwel alle organisaties van cruciaal belang om in te spelen op veranderend consumentengedrag om tevreden klanten te behouden. Jade Teunissen, consultant bij The Next Organization, formuleert vier tips die
15 oktober 2020
Bedrijven verbeteren hun customer experience tijdens corona
Ondanks enorme operationele uitdagingen en een snel veranderend consumentenlandschap, is het grote Nederlandse organisaties toch gelukt om hun klanten tevreden te houden.
30 september 2020
De 10 bedrijven met de beste customer experience
Accountants- en adviesbureau KPMG heeft onderzoek gedaan naar welke bedrijven de beste customer experience leveren. De experts van Big Four-kantoor namen daartoe de afgelopen maanden maar liefst 43.000 merken onder de loep. Hier
22 september 2020
First Consulting werkt multidisciplinair aan de KYC-uitdaging
De afgelopen jaren zijn financiële instellingen scherp gecontroleerd op de verdachte geldstromen en zijn er meerdere boetes uitgedeeld als financiële instellingen er onvoldoende aan deden om witwasse
21 augustus 2020
De aanpak van First Consulting om persoonlijker klantcontact te realiseren
Organisaties verzamelen tegenwoordig grote hoeveelheden data afkomstig uit verschillende systemen en applicaties. Zo wordt er veel data gegenereerd in CRM-systemen met als doel om de klant beter te kunnen bereiken en persoonlijker te
14 augustus 2020
EY VODW helpt VGZ met excellente klantbeleving
Samen met EY VODW heeft VGZ zijn klant- én medewerkersbeleving naar een hoger niveau getild. Tegelijkertijd zijn ook nog eens verschillende kostenbesparingen gerealiseerd. Frank Elion van VGZ en Maton Sonnemans van EY VODW vertellen hoe dit
30 juli 2020
Hoe active servicing banken kan helpen bij de coronapiek
De coronacrisis gaat gepaard met de nodige financiële kopzorgen. Banken en andere geldvertrekkers hebben hun handen dan ook vol aan het te woord staan van bezorgde klanten.
10 juni 2020
In 2030 is de gemeentelijke dienstverlening spectaculair verbeterd
In het jaar 2030 is de kwaliteit van de dienstverlening van gemeenten aan bewoners en ondernemers spectaculair verbeterd.
11 mei 2020
De CX Travel Guide: een gids voor customer experience
Drie consultants van Kirkman Company hebben samen een nieuw boek uitgebracht: ‘De CX Travel Guide’. De auteurs bundelden hun eigen gedachtegoed en praktijkervaringen, én spraken met achttien CX-managers van organisaties die uitblinken in klantgerichtheid.
06 april 2020
De robot kwaliteitsmanager kan altijd gesprekken naluisteren
Om de kwaliteit van klantcontactcenters te verbeteren, worden binnen organisaties klantgesprekken regelmatig nageluisterd en beoordeeld door een coach of kwaliteitsmanager.
11 maart 2020
IT-leveranciers zijn goed in sales, klantbehoud kan beter
Wanneer IT-leveranciers een nieuwe opdracht binnenhalen, wordt zo’n ‘win’ vaak met alle egards gevierd.
26 februari 2020
Customer Experience verbeteren: een avontuurlijke reis
Organisaties die de verwachtingen van hun klanten telkens waarmaken of zelfs overtreffen, boeken gemiddeld 15% beter rendement.
27 januari 2020
De 10 bedrijven met de beste digitale customer experience
Onderzoek van BearingPoint heeft in kaart gebracht welke bedrijven in Nederland consumenten de beste digitale customer service bieden.
24 december 2019
Centraal klantbeeld ontbreekt door gefragmenteerde data
Marketingbazen zijn in toenemende mate op zoek naar één centraal klantbeeld. Verregaande marketingautomatisering en integratie van systemen die data verzamelen, zijn de belangrijkste manieren om dit te realiseren.
19 december 2019
Cmotions helpt DELA met datagedreven marketingcommunicatie
Cmotions heeft DELA geholpen klantvriendelijker en effectiever te communiceren met zijn klanten.
12 december 2019
VodafoneZiggo heeft primeur met gebruik foto's bij klantenservice
Klanten die contact opnemen met VodafoneZiggo kunnen sinds kort foto's uitwisselen met de helpdeskmedewerker.
29 oktober 2019
Wat maakt dat medewerkers het product van hun werkgever aanprijzen?
Wat zorgt ervoor dat medewerkers het product van hun werkgever actief aanbevelen? Deze vraag kreeg flowresulting van meerdere klanten.
24 september 2019
Samenwerken cruciaal voor adoptie van active servicing
Voor banken en financiële instellingen wordt de verschuiving van een meer reactieve en transactionele klantrelatie naar een duurzame klantrelatie alsmaar belangrijker.
23 september 2019
Vijf manieren om klanten naar het online kanaal te bewegen
Steeds meer bedrijven gebruiken een online service kanaal om hun klanten te bedienen. Klanten kunnen daar vaak tot later en in het weekend terecht en worden doorgaans sneller geholpen.
07 augustus 2019
Tailo-platform haalt meer waarde uit klantgesprekken
Cmotions heeft de krachten gebundeld met Broad Horizon om gezamenlijk Tailo te lanceren.
30 juli 2019
Vijf stappen om een strategie voor klantcontact op te stellen
Een uitstekende customer experience is vandaag de dag niet alleen meer ‘nice to have’, maar is verworden tot een ‘must have’.
11 juni 2019
Praxis werkt met Oxyma aan customer relationship management
Bouwmarkt Praxis wil met een nieuwe communicatiestrategie meer persoonlijke aandacht geven aan klanten.
07 juni 2019
Volwassenheidsmodel voor CDD- en KYC-processen
Financiële instellingen investeren in toenemende mate in het professionaliseren van hun customer due diligence (CDD)- en know your customer (KYC)-processen.
29 mei 2019
Vergeet NPS. Het draait om ROX: return on experience
Het is tijd voor een nieuwe manier om het succes van een bedrijf te meten.
30 april 2019
Nieuwe versus bestaande klanten in de zakelijke dienstverlening
Zakelijke dienstverleners doen er verstandig aan een deel van de tijd die ze besteden aan het werven van nieuwe klanten, in te ruimen voor inspanningen gericht op klantbehoud.
17 april 2019
Zeven succesfactoren voor een klantgedreven organisatie
Voor tientallen jaren golden excellente producten en degelijke prijzen als de belangrijkste onderscheidende factoren, op basis waarvan consumenten hun voorkeur gaven aan een bepaald merk of product.
04 april 2019
Methis Consulting helpt netbeheerder bij klanttevredenheidstraject
De energiebranche heeft te maken met verschillende uitdagingen in de dienstverlening naar klanten en de bedrijfsvoering.
02 april 2019
Verzekeraars, stel een Chief Relationship Officer aan
De verzekeringsmarkt wordt overspoeld met visies, blogs en whitepapers die stellen dat verzekeraars razendsnel moeten digitaliseren om fintechs en techreuzen voor te blijven.
27 maart 2019
Stappenplan voor een excellente gemeentelijke klantenservice
Ook binnen gemeenten veranderen wensen en verwachtingen door technologische ontwikkelingen.
25 maart 2019
1
2