Food for Thought - 29 juni

Event informatie

Bedrijf: VODW

Datum: 29 juni 2012

Inschrijven voor: 29 juni 2012

Type event: Seminar

Doelgroep: Professionals

Bedrijf: VODW

Dit event heeft reeds plaatsgevonden

Ook 2012 is een jaar met veel uitdaging en dynamiek! Om je daarbij te inspireren organiseren we weer ontbijtsessies rondom verschillende inhoudelijke thema’s die nu spelen. In deze kleinschalige interactieve sessies brengen we je op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het vakgebied en hoe je deze optimaal kunt toepassen in jouw organisatie. Hieronder staat per sessie een korte beschrijving.

VODW organiseert deze sessies voor haar relaties bij huidige en potentiële opdrachtgevers. Als je tot deze categorie behoort, nodigen we je graag uit.

Deze sessies vinden plaats bij ons op kantoor in Leusden. Ze starten (tegelijkertijd) om 8.30 uur en duren tot 10.00 uur. Let op: per dag starten de sessies tegelijkertijd en kan je dus per dag aan één sessie deelnemen. Onder het motto ‘food for thought’ zullen we uiteraard een ontbijt verzorgen. Je kunt je opgeven door een mail te zenden aan avanhattem@vodw.com.

Wij hopen je graag op een van de sessies te mogen begroeten!

Meld je nu aan!

VODW - Food for Thought

Programma:
- Marketinguitdagingen voor Verzekeraars
- Innovatiestrategie: de wereld in 2020
- Effectieve online footprint
- Changemanagement: way of working in klantgerichte organisatie

Marktstrategische uitdagingen voor verzekeraars
Verzekeraars worden in alle productcategorieën voor grote uitdagingen gesteld. Technologie, consument en regelgeving beïnvloeden de sector. Traditionele businessmodellen werken niet meer. In deze sessie delen we de belangrijkste marktstrategische uitdagingen met elkaar en wisselen van gedachten over de impact op strategie en organisatie van verzekeraars.

Innovatiestrategie: de wereld in 2020
Hoe ziet de wereld waarin uw product of dienst geconsumeerd wordt er in 2020 uit? Welke positie wilt u innemen in deze wereld en waar moet u morgen mee starten om dat te realiseren? In economische moeilijke tijden staat innovatie vaak op een lager pitje. Echter, wie nu niet innoveert heeft in een veranderende wereld straks geen bestaansrecht meer. Het ontwikkelen van een heldere innovatiestrategie staat centraal in deze ontbijtsessie.

Van eigen website tot effectieve online footprint
Het oriëntatie- en/ of koopproces van veel producten en diensten vindt online plaats. De customer journey van de klant start hierbij vaak niet op de eigen website van een bedrijf maar elders. De online footprint van het bedrijf met een goede samenhang tussen owned, earned en paid media is cruciaal. De complexiteit van organiseren neemt echter ook toe. Hoe zorg je als bedrijf voor een effectieve online footprint en optimaliseer je bovendien de sales- en servicefunnel die de klant doorloopt?

Change management: een nieuwe way of working is de sleutel tot een klantgerichte organisatie
Om klantgerichtheid in het hart van de organisatie te verankeren, is een persoonlijke omslag nodig van alle medewerkers in de verschillende bedrijfsfuncties. In deze sessie behandelen we de zeven leidende succesfactoren om deze verandering duurzaam te realiseren en vanaf morgen je organisatie écht klantgericht te laten werken

 

Event informatie

Bedrijf: VODW

Datum: 29 juni 2012

Inschrijven voor: 29 juni 2012

Type event: Seminar

Doelgroep: Professionals

×
A.T. Kearney Accenture ACE Company Adaptif Adlasz Adviesgroep Novius Anderson MacGyver Andersson Elffers Felix Annalise Arlande Arthur D. Little AT Osborne Atos Consulting B&A Bain & Company Baker Tilly BCG Platinion BDO BearingPoint Berenschot Best Value Group Bisnez BlinkLane Consulting BluPoint BMC Boer & Croon Management Bolster Bostec Boston Consulting Group Bright & Company | People Strategy Buitenhuis Advies buro C5 Bvolve Capgemini Invent Centric Cmotions COMATCH Conclusion Connective Payments Count & Cooper De Kleine Consultant Deloitte Delta Capita Digital Power Dimensys Ecorys Eden McCallum Energyprofs Enigma Consulting EY EY-Parthenon Finavista Finext First Consulting Flowant flowresulting FTE Groep FTE Improvery Galan Groep GalanNXT Grant Thornton Groenewout Gupta Strategists Gwynt Hamstra & Partners Hermes | Partners Hospitality Group Hot ITem House of Performance IG&H Consulting & Interim Improven InContext innergo INNOPAY Intermedius ITDS Business Consultants Itility JBR JBR Interim Executives Kirkman Company Korn Ferry KplusV KPMG KPN ICT Consulting Kruger Kurtosis KWINK groep Leeuwendaal M3 Consultancy Magnus Marktlink Mazars McKinsey & Company Medical Business Projects Mercer Merkle Methis Consulting METRI Mitopics MLC Mobilee Monitor Deloitte Morgens MSR Consulting Group Möbius Node1 Oliver Wyman OrangeX Ordina Organize Agile p2 PA Consulting Group Paul Postma Marketing Consultancy PBLQ People Change PNO Consultants Projective Protiviti Proven Partners PwC Qhuba Quantics Quint Wellington Redwood Quintop Raad van Toekomst ResidentieProfs RevelX RGP Rijnconsult Roland Berger Salvéos Schaekel & Partners Schuberg Philis SeederDeBoer Sia Partners Significant Simon-Kucher & Partners SiRM Solid Professionals SOLVE Consulting SparkOptimus Strategy Development Partners Strategy& Student Consultancy Group Summiteers Supply Value Symbol Synechron TEN HAVE Change Management The Next Organization Trevian Turner TWST TwynstraGudde UMS Group UniPartners UPD Van Oers Corporate Finance Vanberkel Professionals Varrlyn Vasco Consult Vintura VODW Voogt Pijl & Partners Wielinq Willis Towers Watson WIN Yellowtail YGroup YNNO Young Advisory Group YourConnector Zanders Zestgroup