Food for Thought - 15 juni

Event informatie

Bedrijf: VODW

Datum: 15 juni 2012

Inschrijven voor: 15 juni 2012

Type event: Seminar

Doelgroep: Professionals

Bedrijf: VODW

Dit event heeft reeds plaatsgevonden

Ook 2012 is een jaar met veel uitdaging en dynamiek! Om je daarbij te inspireren organiseren we weer ontbijtsessies rondom verschillende inhoudelijke thema’s die nu spelen. In deze kleinschalige interactieve sessies brengen we je op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het vakgebied en hoe je deze optimaal kunt toepassen in jouw organisatie. Hieronder staat per sessie een korte beschrijving.

VODW organiseert deze sessies voor haar relaties bij huidige en potentiële opdrachtgevers. Als je tot deze categorie behoort, nodigen we je graag uit.

Deze sessies vinden plaats bij ons op kantoor in Leusden. Ze starten (tegelijkertijd) om 8.30 uur en duren tot 10.00 uur. Let op: per dag starten de sessies tegelijkertijd en kan je dus per dag aan één sessie deelnemen. Onder het motto ‘food for thought’ zullen we uiteraard een ontbijt verzorgen. Je kunt je opgeven door een mail te zenden aan avanhattem@vodw.com.

Wij hopen je graag op een van de sessies te mogen begroeten!

Meld je nu aan!

VODW - Food for Thought

Programma:
- Social Media als business generator
- Marketingfunctie: van operationeel naar regisseur
- Professionaliseren van de MI-afdeling
- Flexibele Marketeers: noodsprong of strategie?

Social media als business generator
Sociale media zorgen voor een fundamentele verandering van de klantrelatie. De frequentie van het contact neemt toe, er ontstaat een (lokale) dialoog die is afgestemd op de sociale omgeving van de klant en ervaring en kennis van anderen wordt steeds belangrijker. De vraag is echter hoe bedrijven social media dusdanig kunnen inzetten zodat het echt toegevoegde waarde heeft voor de business en daarmee bijdraagt aan de service, sales, het merk of het product.

Marketingfunctie: van operationele rol naar regisseur van de klant- en marktgerichte organisatie
Over het interne en externe reputatieprobleem van marketing en de veranderende rol van marketingorganisaties in de waardeketen van grote ondernemingen. Hoe richt je de marketingorganisatie toekomstgericht, efficiënt en effectief in? Vernieuwende denkbeelden, een scherpe mening en best practices over de marketingorganisatie van morgen.

Professionaliseren van de MI-afdeling
Het belang van Marketing Intelligence neemt met de grote toename van dat steeds verder toe. Toch slagen MI- afdelingen niet in om voldoende impact in de organisatie te creëren en is hun rol bij commerciële beslissingen nog te beperkt. Hoe kun je een MI-afdeling met vaak inhoudelijke specialisten ontwikkelen naar een professionele afdeling met veel toegevoegde waarde?

Flexibele marketeers: noodsprong of bewuste strategie?
In de marketingorganisatie van de toekomst is flexibele invulling niet meer weg te denken. Naast capaciteitsoverwegingen kiezen steeds meer bedrijven bewust om taken niet meer vast in te vullen, maar met professionals uit de flexmarkt. In deze discussiesessie verkennen we voor- en nadelen van de inzet van flexibele marketeers en de invloed daarvan op kennis, strategieontwikkeling en (marketing)output. Ook vragen we ons af hoe je de meest geschikte mensen vindt, - tijdelijk - bindt en welke rollen intermediairs daarin kunnen vervullen.

Event informatie

Bedrijf: VODW

Datum: 15 juni 2012

Inschrijven voor: 15 juni 2012

Type event: Seminar

Doelgroep: Professionals

×
Accenture ACE Company Adaptif Adlasz Adviesgroep Novius AevesBenefit Anderson MacGyver Andersson Elffers Felix Annalise Arlande Arthur D. Little AT Osborne Atos Consulting Bain & Company Baker Tilly BDO BearingPoint Berenschot Best Value Group Bewegin Bisnez BlinkLane Consulting BluPoint BMC Boer & Croon Management BOLD Bolster Bostec Boston Consulting Group Bright & Company | People Strategy Buitenhuis Advies buro C5 Bvolve Capgemini Invent Cegeka Consulting Cmotions COMATCH Conclusion Count & Cooper CPMview De Issuemakers De Kleine Consultant Deloitte Delta Capita Digital Power Dimensys Ecorys Eden McCallum Energyprofs Enigma Consulting Eurekon EY EY-Parthenon Finext First Consulting FitchFinance Flowant flowresulting Fronteer FTE Groep FTE Improvery Galan Groep GalanNXT Grant Thornton Groenewout Gupta Strategists Gwynt Hamstra & Partners Hogenhouck m&a Hospitality Group Hot ITem House of Performance IG&H Improven innergo INNOPAY Intermedius ITDS Business Consultants Itility JBR JBR Interim Executives Kearney Kirkman Company Korn Ferry KplusV KPMG Kruger Kurtosis KWINK groep Leeuwendaal M3 Consultancy Magnus Marktlink Mazars McKinsey & Company Medical Business Projects Mercer Merkle METRI Mitopics MLC Mobilee Monitor Deloitte Morgens MSR Consulting Group Möbius NEWCRAFT Nextcontinent Ngenious Node1 Oliver Wyman OrangeX Ordina Organize Agile p2 PA Consulting Group parsionate Paul Postma Marketing Consultancy People Change PNO Consultants Projective Protiviti Proven Partners Prowareness PwC Quint Quintop Raad van Toekomst RedFoxBlue ResidentieProfs RGP Rijnconsult Riverwise Roland Berger Salvéos Schaekel & Partners SeederDeBoer Sia Partners Significant Groep Simon-Kucher & Partners SiRM Solid Professionals SOLVE Consulting SparkOptimus Staffing MS Strategy& Student Consultancy Group Summiteers Supply Value Symbol Synechron The Next Organization TIC Advisory Trevian Turner TWST TwynstraGudde UMS Group UniPartners UPD Van Oers Corporate Finance Vanberkel Professionals Varrlyn Vasco Consult Vintura VODW Volt Strategy Voogt Pijl & Partners WIN Xebia Yellowtail YGroup YNNO Young Advisory Group YourConnector Zanders Zestgroup