Accenture High Performance Marketing Conference 2013
Datum: 24 januari 2013
Plaats: WTC Amsterdam
Doelgroep: Marketing, Sales, Service and Digital professionals
Organisatie: Accenture
Kosten : nee
Donderdag 24 januari 2013 organiseert Accenturevoor de achtste keer de High Performance Marketing Conference (HPMC) in de Zuidas WTC te Amsterdam. The High Performance Marketing Conference is een conferentie waarbij Marketing-, Sales- en Service-experts uit het bedrijfsleven praktische en relevante cases presenteren omtrent High Performance Marketing, Sales, Service en Digital. Dit evenement biedt de uitgelezen mogelijkheid om te netwerken met, en te leren van High Performers in marketing uit de hele wereld
Het is het tijdperk van Relevantie. Consumenten hebben de macht. Ze willen relevante aanbiedingen: in de winkel en daar buiten. Ze belonen relevantie en straffen irrelevantie door weg te klikken of ongenoegen te uiten via social media. Organisaties die beschikken over de R-factor hebben het vermogen om verschillende klantsegmenten consequent relevante ervaringen te bieden over alle kanalen. HPMC belicht deze succesvolle bedrijven en hun uitdagingen.
Gedurende de dag zijn diverse keynote-sessies bij te wonen van onder andere:
- Don Bulmer,Vice President Communication Strategy, Royal Dutch Shell
- Monique Sueters, Directeur Sales en Distributie, Nationale Nederlanden
- Sebastian Ahlers, Retail Performance Program Manager, BMW Group
- Nan Nayak, Managing Director, Accenture Interactive
- Wim van Gils, Vice President and Global Commercial Excellence Leader & Group Business Process Owner Market to Order, Royal Philips
Locatie
World Trade Center Amsterdam
Begane grond – G Tower (ingang Zuidplein/Parking 1).
Strawinskylaan 77
Event informatie
Bedrijf: Accenture
Datum: 24 januari 2013Inschrijven voor: 23 januari 2013
Type event: Workshop
Doelgroep: Professionals