Werkstudent - Salesforce.com Applicatie Support Consultant

Deloitte

Stage informatie

Bedrijf: Deloitte

Locatie: Amsterdam

Opleidingsniveau: HBO

Periode:

Type: Werkstage

Vergoeding:

Solliciteren

Jouw functie als werkstudent

Waarom als werkstudent een Salesforce.com Applicatie Support Consultant worden bij Deloitte?

Deloitte heeft een bloeiende (inter)nationale praktijk op het gebied van inrichting en beheer van oplossingen op basis van de Salesforce.com suite. Onze doelstelling is klanten helpen gedurende de volledige levenscyclus van een oplossing. Partnerschap is hierbij het sleutelwoord. Dit betekent dat wij ook na de implementatie samen met de klant bekijken hoe we ‘het beste’ uit de oplossing kunnen halen, om zo te komen tot maximale waarde voor de klant. Door de sterk groeiende vraag naar applicatiebeheer zijn wij op zoek naar enthousiaste werkstudenten die ons team komen versterken. Dit is dé kans voor jou om je carrière als werkstudent te starten bij een toonaangevende consultancy organisatie op het gebied van Customer Relationship Management (CRM) en Salesforce.com implementaties. Je krijgt hiervoor uiteraard coaching en de benodigde Salesforce.com trainingen.

Ben jij analytisch sterk en kun je snel tot de kern van een probleem doordringen? Heb jij goede technische skills, ben jij communicatief vaardig en in staat om in overleg met de klant tot goede oplossingen te komen, lees dan verder!

Als Salesforce.com Applicatie Support Consultant ben je verantwoordelijk voor de afhandeling van gebruikersvragen en het beoordelen en oplossen van incidenten in omgevingen van (inter)nationale klanten. Deze incidenten kunnen zowel functioneel als technisch van aard zijn. Daarnaast beoordeel je wijzigingsverzoeken en vertaal je deze naar gewijzigde functionaliteiten binnen de applicaties van klanten. Je identificeert mogelijkheden voor het verbeteren van oplossingen. Dit zou bijvoorbeeld kunnen zijn het vertalen van nieuwe Salesforce releases naar kansen voor efficiënter onderhoud, het analyseren van repeterende incidenten of het optimaliseren van werkprocessen. Verder ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen, testen, implementeren en documenteren van wijzigingen in diverse omgevingen. Je werkt samen met internationale teams, onder andere in Europa en India. Gedurende je traject als werkstudent krijg je een vaste coach die jou begeleidt en bij wie je terecht kan voor vragen.

Deze vacature voor werkstudent biedt jou mogelijkheid om door te groeien binnen het Consultancy vak bij Deloitte!

Jouw profiel als werkstudent

"Klantgericht & Tech savvy!"

  • Je bent bezig met je master of 3 e jaar bachelor / laatste fase van HBO (zoals Business & ICT, Informatiekunde, Informatica, Werktuigbouwkunde, Technische Bedrijfskunde of Econometrie);
  • Je hebt programmeerkennis. Bij voorkeur met Java of verwante taal;
  • Je bent bekend met de principes van SaaS. Ervaring met CRM of HRM oplossingen binnen de SaaS domein is een pré (bijvoorbeeld Salesforce.com, Workday of SuccessFactors);
  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden aangevuld met een, sterke klantgerichte en professionele houding;
  • Je hebt een sterke ‘drive’ in het analyseren van mogelijke issues en te komen tot de best mogelijke oplossingen in samenspraak met de klant;
  • Je bent tenminste 1 jaar, minimaal 16 uur (flexibel) inzetbaar;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend.

Verder ben je:

  • in staat om gestructureerd en zorgvuldig te werken;
  • proactief en probleemoplossend;

Jouw werkveld als werkstudent binnen Customer Solutions

Binnen Customer Solutions werk je in een hecht team. Er vindt veel kruisbestuiving plaats tussen project teams en beheer, waarin we samen werken aan het optimaliseren van de dienstverlening naar onze klanten; ons ultieme doel is partnership met de klant. Binnen het Application Management Services (AMS) team speel jij een sleutelrol in het bedienen van klanten. Je bent verantwoordelijk voor het opvolgen van incidenten en helpt de klant met het analyseren en bouwen van aanpassingen op de applicatie. Je komt in aanraking met een diversiteit aan oplossingen die wij beheren met als kern de Salesforce.com suite; van Sales en Service Cloud omgevingen inclusief mobiele oplossingen tot volledig maatwerk oplossingen binnen de e-Commerce en e-Marketing domeinen. Dit alles in een internationale setting met AMS teams over de hele wereld.

Carrierepad

Met kantoren in heel Nederland en ruim 4700 medewerkers is Deloitte een toonaangevende organisatie op het gebied van Audit, Tax,  consulting en Financial Advisory Services. Onze consultants zijn marktleider in diverse segmenten van de markt. Dat betekent dat je met ambitieuze, hoogopgeleide collega's werkt, vaak in multidisciplinaire en internationale teams. In een open en professionele bedrijfscultuur met veel ruimte voor innovatie en eigen initiatief. Daarnaast heb je als werkstudent een mooie mogelijkheid om een kijkje in de keuken te nemen van Deloitte en heb je een grote kans op een startersfunctie! Je krijgt daarnaast een goed salaris en een laptop.

Word jij uitgedaagd door deze functie?

Neem dan vandaag nog contact met ons op voor een kennismaking. Klik op onderstaande button en vul je gegevens in.

Past de geschetste functie niet bij jou, maar ken je iemand die perfect in het geschetste profiel past? Stuur deze vacature dan door.

Voor vragen over deze vacature kun je bellen met Berdi Mannaerts op telefoonnummer +31 (0)88 2888 744.

Acquisitie op basis van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Stage informatie

Bedrijf: Bedrijf: Deloitte

Locatie: Amsterdam

Opleidingsniveau: $stage.educationLevel.name}

Periode:

Type: Werkstage

Vergoeding:

Solliciteren

Meer stages

Stages