TG en Deloitte genomineerd voor Interactive Awards

22 april 2011 Consultancy.nl

Twynstra Gudde en Deloitte zijn genomineerd voor de Dutch Interactive Awards van 2011. De twee consultancykantoren zijn de enige adviesbureaus die de uiteindelijke nominatielijst hebben bereikt. De vakprijzen worden 12 mei uitgereikt. Dit jaar werden er meer dan 140 cases ingediend.

De Dutch Interactive Awards (DIA), georganiseerd door Emerce in samenwerking met PIBN, deelt prijzen uit in negen categorieën: e-commerce, online services, leadgen, intranet, corporate, recruitment, campagnesite, brandsite en communities. Een overzicht van de genomineerden van 2011.

E-commerce:
V&D.nl (Strawberries), Auto.nl (Relephant), Truus.nl (ISMe Company), ShopVip (Mobile Strategy), Micazu (Fabrique).

Online services:
Independer (Mirabeau), FC Twente (Tres Internet), KapitaalPlaza (Evident), Info.nl (Greenwheels), van Gansewinkel (eFocus).

Leadgen:
Bouwgarant (Plag), FBTO (LBI Lostboys), Actiecode.nl (Flink), KIA (RedHotMinute), Yarden (NR6).

Intranet:
EnergieDirect (Winkwaves), Mijn TNT (Puurpxl), Hutspot (Tam Tam), GasUnie (iWink), GGZ Noord Holland (Seneca).

Corporate:
DSM (Jungle Minds), Twynstra Gudde (NR6), UWV (the people’s valley), NVM (Colours), MSL (Oktober).

Recruitment:
Deloitte (Maximum), Luchtverkeersleiding (iPROFS), Manpower (Modern Media), Heineken (Guilty People), RhinoFly.

Campagnesite:
KLM (Mirabeau), Hema spieken (Guilty People/CCCP), Venz (The Young Generation), Cordaid (Kong), Staatsbosbeheer Volg de Vos (Evident).

Brandsite:
Viva (Sanoma Uitgevers), Bolletje (Trimm), Lowlands (Fabrique), Batavus (Snakeware), Anne Frank Stichting (LBI Lostboys).

Communities & publishing:
Interpolis (LBI Lostboys), Werkspot (Freshheads), Autotrack (Enrise), ANWB (W3S), Achmea (Greenberry).

Nieuws