Adviesbureau SeederDeBoer viert 5-jarig jubileum

8 oktober 2010 Consultancy.nl

SeederDeBoer, opgericht in oktober 2005 door René Seeder en Pieter de Boer, viert deze maand haar 5-jarig jubileum. Het organisatieadviesbureau is in de afgelopen jaren gegroeid naar circa 30 adviseurs. Ter ere van haar jubileum heeft het adviesbureau een speciale pagina gelanceerd op de website met een overzicht van mijlpalen van de afgelopen jaren. Bekijk de special hier

Een overzicht van klanten die SeederDeBoer in 5 jaar tijd heeft bediend:
COOP, ANWB, APG, Delta Lloyd, Orbay, ABN Amro, ING, Ministerie van Justitie, Nationale Nederlanden, Cordades, DIMS, Gemeente Breda, Achmea, Havenbedrijf Rotterdam, ISS, Portbase, UMC St. Radboud, Corus, NS, Belastingdienst, Provincie Brabant, Provincie Utrecht, Gemeenten Utrecht, Stedelijk Museum, Brandweer Amsterdam, Provincie Groningen, Ziekenhuis Gelderse Vallei, PGGM, Amphia Ziekenhuis, PME, Royal Bank of Scotland, Bank Mendes Gans, Uvit, Aegon en Unica.

Complimenten van Ernst & Young Advisory en Deloitte Consulting
Opvallend is dat Managing Partners van Ernst & Young Advisory en Deloitte Consulting, in veel gevallen concurrente van elkaar, lovende woorden over hebben voor SeederDeBoer. Wel is het zo dat Mario van Vliet en Gijs de Vries jaren samen hebben gewerkt met zowel René Seeder en Pieter de Boer.

Mario van Vliet, Managing Partner Deloitte Consulting
SeederDeBoer opereert met lef en creativiteit en is daarmee een verrijking voor de professionele advieswereld”.#mce_temp_url#

Gijs de Vries, Managing Partner Ernst & Young Advisory
“Rene heeft toch maar mooi een stevige adviesclub neergezet, met goede mensen om zich heen, die lol in hun vak hebben, een goede performance realiseren en een naam van betekenis hebben, met last but not least tevreden klanten hebben”.

Consultancy Nieuws

  • EY: Honger naar M&A bereikt hoogste punt in vijf jaar

    De honger naar fusies en overnames heeft zijn hoogste punt in vijf jaar bereikt. Door toegenomen geeft 56% van de bedrijven aan in de komende twaalf maanden actief overnamekansen na te zullen streven »

  • 10 sterkste en populairste retailmerken van Nederland

    Bol.com is verkozen tot het sterkste retailmerk van Nederland. Dat blijkt uit onderzoek van Hendrik Beerda Brand Consultancy dat werd gehouden onder zo’n 1900 repondenten. Een overzicht van de Top 10 retailmerken »

SeederDeBoer Nieuws