Logica: Metrics that Matter-survey gestart

21 september 2010 Logica

Met de Metrics that Matter-survey helpt Logica manufacturing-bedrijven hun performance te verbeteren. Zo’n 60 Nederlandse manufacturing-bedrijven is gevraagd aan dit onderzoek deel te nemen en op deze manier hun performance te vergelijken met die van 150 branchegenoten over de hele wereld. Deze survey is één van de dertig standaard services die Logica aanbiedt vanuit Manufacturing Atlas.


Meten is weten en informatie is de basis van gefundeerde strategische keuzes. Metrics that Matter brengt het potentieel van bedrijven in kaart en vertaalt dat naar concrete oplossingen. Zoals het verkorten van de time-to-market, een kostenbesparing door een andere benuttingsgraad of de introductie van nieuwe services. Bovendien krijgen bedrijven die aan de survey meewerken – in het kader van de nieuwe Metrics that Matter-campagne – door Logica kosteloos advies aanboden, ter waarde van 2,5 dag consultancy.

Uw bedrijf kan ook gratis deelnemen aan de Metrics that Matter survey. Het onderzoek kost u ongeveer 20 minuten.

Nieuws